2010. szeptember 15., szerda

Jó reggelt búbánat,

köszönthettem volna akár így is a mai napot, mert ma valahogy rosszul jöttek össze a dolgok. Igazán nem mondhatom, hogy haj de fényes hangulatban lennék, pedig semmi eget-rengető dolog nem történt. Mint mindig, most is van oka, csakhogy nem egy, hanem szinte minden. Ma elégedetlen vagyok magammal és a világgal és minden olyan hiábavalónak látszik... Estére sem változott semmi, maradt a bú, vagyis marabu - kínomban szoktam ilyen hülye szóvicceket gyártani, elnézést.
Megoldás: leülök egy sarokba és megvárom míg elmúlik...

5 megjegyzés:

  1. Remélhetőleg a marabu azóta hipp-hopp elrepült. :)

    VálaszTörlés
  2. Kettős front volt. Tegnap egész nap fájt a fejem és "használhatatlan" voltam. Nyomott volt az idő és én is. :-))

    VálaszTörlés
  3. Félre bánat, félre bú!! Erősebb vagy Te ennél Borka!!

    VálaszTörlés
  4. Elszállt a marabu, de pár tollát elhullajtotta. Remélem, azokat majd felkapja és messze viszi innen a szél, ha nem, akkor majd a kalapom mellé tűzöm őket dísznek! :)

    Az időjárásnak is része lehet ebben, valóban...

    Köszönöm a bizalmat, és bízom benne, hogy rászolgálok. :)

    VálaszTörlés
  5. Bizony én is így vagyok most ezzel.
    De hozzám be is költözött. Hiába próbálom kipenderíteni, nem sikerül.
    Talán nálam akar áttelelni?

    VálaszTörlés