2010. augusztus 9., hétfő

Elment az esze!

Igen, igen, a számítógépemnek. Addig húztam az időt, hogy végül mégis szerelőt kellett hívni, de amúgy sem tudtam volna semmit csinálni vele, mert - mint kiderült - a memóriája teljesen kipurcant. Nagy valószínűséggel már eleve nem lehetett teljesen épeszű a lelkem, gyárilag toltak el valamit. 
Utoljára pénteken működött, aztán kikapcsoltam és mikor újból bekapcsoltam, mindössze ennyit üzent nekem: "BOOTMGR image is corrupt. The system cannot boot" Próbálkoztam én mindennel, de ezen kívül nem volt hajlandó többet mondani. 
Keseregtem, de nagyon! - hogy miért is nem mentettem ki az utóbbi időkben készült képeimet?! No de félre bánat, félre bú, mert kapott új memóriát és láss csodát! - minden eszébe jutott és most van egy valóban okos kis laptopom! :) 
Biztos ami biztos, most elment Apó pendrive-ot venni, ha lehet, akkor 32 GB legyen, hogy jó sok kép férjen rá! :)
Remélem, most egy ideig nem lesz ilyen "kalandom". Pár nap gép nélkül - kibírtam, de nagyon hiányzott. Naná, hogy most lett volna a legjobban szükségem a Netre!

5 megjegyzés:

  1. A nagy pendrive jó dolog, de azt tanácsolom, hogy néhány DVD-RW-re is írd rá a fontos anyagot, az sokkal biztosabb. Nekem tavaly úgy szenderült jobblétre egy 16 gigás pendrive-om néhány használat után, hogy azt se mondta, kakukk, és soha többé semmi nem jött elő róla, semmiféle csoda-segédprogrammal se lehet láthatóvá tenni a rajta levő anyagot. :( Azóta inkább újraírható dvd-re, illetve külső merevlemezre mentek minden fontosat.

    VálaszTörlés
  2. Halihó, hol vagy? Pedig tegnap éjjel biztosan nálatok is nagy vihar volt, lehetett volna a csudavillámokat fotózni abban a körpanorámában - és sehol semmi? :)

    VálaszTörlés
  3. Bikfic!
    1. Nagyon-nagyon örülök, hogy újra itt vagy, épen, egészségesen! :)
    2. Köszönöm a jó tanácsot, megfogadtam! :)
    3. Villámvadászatra a válasz az új bejegyzésemben található. :)

    Csupacska, majd írok, csak legyek már túl a gépem takarításán! :)

    VálaszTörlés