2010. július 16., péntek

Tiltakozom!

Én kérem nem ide jöttem annak idején! Én kiválasztottam egy országot, ahol van tavasz, nyár, ősz és tél, szépen elosztva, kb azonos arányban. Mérsékelt éghajlat, kellemes időjárás..., kedves szülők - igen, mondtam, ez pont megfelel nekem! És mi lett belőle?! Ha én ezt tudom, akkor Skóciát vagy Írországot választom. Ott ugyan sokat esik az eső, de milyen szép zöld a fű! A szüleimet azért nem cseréltem volna el, megsúgtam volna nekik, hogy már ők is szülessenek oda és így tovább visszafelé...
A meleg már az agyamra ment, könyörgök, csak legalább egy kicsit hűvösebbet!

6 megjegyzés:

  1. Jövő héten talán már hűvösebb napok jönnek...
    legutóbbi emilkédre rögtön válaszoltam, meg kaptad?
    Nem tudom hogy csináltam, mert most a beérkező levelekben van

    VálaszTörlés
  2. Megkaptam, köszönöm és várom a hűvösebb időt. :)

    VálaszTörlés
  3. Vigyázz Magadra! Csak ezt tudom ismételgetni. Ez már nekem is sok :)
    Kivéve, ha a pl. a tengerből ki se kéne jönnö...

    VálaszTörlés
  4. És megint visszajött a hőség, de legalább volt 2 frissítő napunk!

    VálaszTörlés
  5. Mi van Veled, hogy bírod? Csak merem remélni hogy jól vagy!?
    Vigyázz Magadra!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, megvagyok... Várom a hűvösebb időt, most még a gép is nagyon melegít. Vigyázok és remélem, mindenki más is! Majd jövök. :)

    VálaszTörlés