2010. július 1., csütörtök

A tegnapról

Tegnap úgy eltűntem, mint szürke szamár a ködben. 
Hirtelen jött áramszünet elvitte a netemet, aztán meg a kedvemet. Végre megkaptam a könyvet (Elizabeth Gaskell) és inkább azt kezdtem el olvasni. Egyelőre csak annyit, hogy kellemes olvasmány. Majd ha már kiolvastam, többet fogok tudni, most még felelőtlenség volna részemről bármi más véleményt írni.
Később az utcánkban, pont szemben a házunkkal, nem lehet tudni,  hogy miért, de itt volt egy kéken villogó nagy tűzoltóautó, egy rendőrautó és egy mentő. Közben az ég világon semmi normálistól eltérőt nem lehetett látni, se füst, se betörő, se sebesült... Ez még a jobbik eset, de azért kint lógott az egész utca az ablakokban, és ha vicc volt, akkor nagyon hülye (bocs) viccet csinált valaki. Amíg itt szobroztak ezek az autók a személyzettel együtt, addig valahol lehet, hogy valóban szükség lett volna rájuk.
Még később alattomosan megtámadott egy migrén, ezzel a napom el is romlott végleg. Számítógépről, olvasásról, tévézésről szó sem lehetett, egy választásom maradt, lefeküdni és kialudni a fejfájást. Sikerült. Reggelre már csak a derekam fájdult meg...
Szép is ez a nyugdíjas élet! :)

5 megjegyzés:

  1. Az előző egy próba volt.
    Örülök hogy elmúlt a fejfájásod, jó a fekhelyed? Mert ez is lehet oka a reggeli derékfájásnak.
    Betársulás,meghívás,adm-i jelölés. Hogyan?

    VálaszTörlés
  2. A fejfájásom olyan, jön, megy, teljesen önálló életet él!
    Az ágyam sajnos nem tökéletes, tudom én, de olyat ami jó és ágyneműtartója is van, kapni nem lehet, legfeljebb csináltatni... :(
    A többiről írok majd emilkét, csak lehet, hogy átcsúszik holnapra. Ma valahogy nem vagyok a helyzet magaslatán, nekem ez a meleg nagyon rossz!

    VálaszTörlés
  3. Kívánok Neked egy friss záport, ne siess semmivel, mindenre van idő!

    VálaszTörlés
  4. Az bizony nem ártana! :)
    Blog-témában az emilkét most küldtem el. Remélem, hasznát veszed! :)

    VálaszTörlés