2010. június 25., péntek

Egy olyan "semmikülönös" délután

Eddig piszmogtam itt a gépemen. Letöltöttem egy megújított programot (naná, hogy ingyen!), kipróbáltam, nem találtam benne semmi újat. :)
Megrendeltem egy könyvet, személyesen fogok elmenni érte, nincs messze a bolt, csak a biztonság kedvéért, hogy meglegyen és hogy ne menjek hiába, meg az sem elhanyagolandó, hogy majdnem 400 forinttal kerül így kevesebbe. A BBC Entertainment (mint már írtam, egyik kedvenc csatornám) most adja az Észak és Dél című sorozatot. Elizabeth Gaskell regényének feldolgozása, nekem nagyon tetszik és bár sokan romantikusnak tartják, a romantikus stílusra jellemző "fekete-fehér" jellemeket itt nem találom, nagyon is emberiek a film szereplői. Senki sem tökéletes és még a rossz emberben is található szimpatikus vonás. Maga a történet is jó. Ezen felbuzdulva döntöttem úgy, hogy nézek én magamnak valami másik könyvet ettől az írónőtől. Cranford - Egy orvos vallomásai-ra esett a választásom. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy azt kapom-e amit várok? Már az is biztató, hogy Rakovszky Zsuzsa fordította. Na, majd meglátjuk...
Ezeken kívül még ripsz-ropsz gyártottam egy bloghátteret, olvasgattam blogokat, beszélgettem telefonon leányzómmal,  játszottam is kicsit, a tévét is bambultam kicsit, közben kinéztem a konyhába, benéztem a hűtőbe, szerencsémre semmi kedvemre valót nem találtam. :) 
Most megyek, kiadagolom a holnapi gyógyszereimet, aztán ágyazás, fürdőszoba és zsupsz be az ágyba! Alszom is egy kicsit. :)

8 megjegyzés:

  1. Azt hiszem ezt a sorozatot láttam,Észak és Dél háborújáról szól ha jól emlékszem,és Patrick Swayze volt a férfi főszereplő, aki sajnos már meghalt, kedvencem volt. A film nagyon jó!
    Mennyire igaz amiről írtál!!!

    VálaszTörlés
  2. Ez egy másik Észak és Dél! Ez Angliában játszódik: egy dél-angliai lány családjával északra, az iparosodott Milton városába költözik, ahol szembesül a munkások nyomorával, együtt érez velük és amikor sztrájkba lépnek, segíti őket, de találkozik a nagy szerelemmel is, aki történetesen gyártulajdonos... Ebből adódik a sok bonyodalom. Nagyon leegyszerűsítve erről szól a film.

    VálaszTörlés
  3. Igazad van Borka, a cím egyforma,de két történet,és két író:
    Gaskell és Jakes.Éppen a napokban olvastam két könyvet,címük Szívdobbanás,két író:Steel és Moore.
    Teljesen más történet!
    Én mindet szeretem.

    VálaszTörlés
  4. ...de miért csak "kicsit" alszol? Az fontos!

    VálaszTörlés
  5. Látom, Te is nagy könyvbarát vagy! :) Ennek nagyon örülök, a mai fiataloknak - tisztelet a kivételnek - már erre sem jut idejük, sajnos. :(

    VálaszTörlés
  6. Aliz, nem tudok sokáig feküdni, mert nagyon megfájdul a derekam. Állva meg még se... :), tudod, a vidéki ló!
    Az esti híradó alatt szoktam ülve elaludni, szerintem így védekezik a szervezetem a sok kellemetlen hír hallatán. :)
    Azért kialszom ám magam, de ez olyan családi vonás, nem igényel a szervezetünk sok alvást. Bezzeg Apó!

    VálaszTörlés
  7. Keresem a nagyi63-at,de nem találom!!!

    VálaszTörlés
  8. http://www.panoramio.com/user/3276834

    Én ezzel a linkkel szoktam megnézni. :)

    VálaszTörlés