2010. június 10., csütörtök

Apró gondolatok a nagy melegben

A mai nap a hirtelen jött bődületes meleg jegyében telt el, azaz nem igazán csináltam semmit. 
Konty helyett lófarkat fésültem, utoljára 17 éves koromban hordtam így a hajamat. Furán is festek vele, de legalább nem melegít! Itthon csak Apó látja, neki meg tetszik, de az ő véleménye, ha rólam van szó, nem mérvadó - nagyon elfogult. :)
Kicsit varrogattam délelőtt, főznöm nem kellett, maradt még tegnapról paradicsom leves és palacsinta. Nem is rossz az ilyen melegben. Már  látom, ha marad a hőség, akkor rólam pár kiló biztosan leolvad. Tavaly is ez történt, aztán télen szépen vissza is híztam. Húst ilyenkor nem kívánok, csak zöldséges ételeket, sok salátát, joghurtot, rántás nélküli főzelékeket... Egyetlen dolog amiről - pláne ilyenkor - nem tudok lemondani: a fagyi! Sok-sok gyümölcsös fagyi, "eper fagyi, eper fagyi, hű, de finom!" Jól jönne legalább 5 kg mínusz. Tán a lábaim lennének érte a leghálásabbak.
Holnapra összeszedem magam és azért a mainál többet fogok termelni! Nem baj, ilyen napok is vannak, egy nyugdíjas könnyen beszél... Ha nem ma, hát holnap - nem hajt a tatár, igaz? Csak szépen, nyugodtan.

5 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy a puncstortázást átválthatnánk fagyizásra?:)

    (Újabb egyezés, -már évek óta nem is csodálkozom- a fagyiról semmiképp nem tudok lemondani. Pedig a mínusz 5 nálam jóval több:)

    VálaszTörlés
  2. Már én sem csodálkozom! :)))
    Az a mínusz 5 nálam is lehetne több, de ebben a korban már nem ajánlatos. Hirtelen úgy néznék ki, mint a saját öreganyám, jaj, azt azért mégsem, inkább a plusz kilók! :)

    VálaszTörlés
  3. Eperfagyit csináltam ma, torta helyett! - ez az eggyel "feljebb" lévő képhez is illik.:)

    VálaszTörlés
  4. Ebben a bődületes melegben a fagyi a legjobb, csak nem nagyon lehet fogyni tőle,a gondolataim is ekörül járnak. Megyek is a hűtőhöz!

    VálaszTörlés
  5. Rhumel, jó választás, a fagyit ebben a hőségben enni és készíteni is kellemesebb. :)

    Zsuzsa, remélem, finom volt, egészségedre!

    VálaszTörlés