2010. május 1., szombat

Tegnap reggelre

kinyílt az idei első hibiszkusz! 
Nagy szó ez kérem, mert én már azt hittem, hogy soha többé nem fog virágot hozni. Tavaly sikerült úgy megnyírnom, hogy szegénykém egyetlen árva bimbót hozott és azt is még virágzás előtt ledobta.
Gyorsan készíteni akartam fotókat róla, négyszer sikerült kattintani, aztán a masinám azt mondta, hogy cseréljek akkumulátort és elsötétedett. Naná, hogy nem volt tartalék, így aztán egész nap töltöttem, hogy legalább a bennlevő képeket ki tudjam csalogatni. Éjfél felé sikerült, de nem vagyok rá büszke, nem a legjobb formámat hoztam. Megvárom a következő virágot, vele talán nagyobb szerencsém lesz, mert remélem, hogy nem ez az első volt egyben az utolsó is!
Betyár virág ez, éjjel nyílik, egy napig gyönyörű, aztán már hervadozik és hamarosan le is potyog. (Mutatóba: ez lett a legjobb, ez is valami...)

6 megjegyzés:

  1. Azért majdnem pontosan időzített a virágod! Kicsit kevésbé siet, a mai napra nyílt volna ki sítlusosan:)(És a fotó is szép lett!)
    Mivel emilkéim mind visszajöttek, itt kívánok Neked nagyon-nagyon sok boldogságot, örömet és jó egészséget.

    /a citromos címeden kívül másik kettőre is küldtem, de sikertelenül/

    VálaszTörlés
  2. Igen, rákattintottam,nekem is beköszönt az ablakomon,de én szeretem! A hibiszkusz is szép, ezt is nagyban nézem,finom a teája is:) én is kívánok Neked minden szépet és jót.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, nagyon kedvesek és figyelmesek vagytok! :)

    Rhumel, nem fogod elhinni! Írtam emilkét, a tieid a citromosra megérkeztek. :)

    VálaszTörlés
  4. ez gyönyörű!
    én hasonlóképp jártam már hibiszkusszal is, fényképezőgéppel is - egyszerre, csak az én fotóm (meg az egyszem hibiszkuszvirágom sem lett enyire szép - mégis örültem neki, azóta is:
    http://lineas.freeblog.hu/archives/2007/07/24/foto_julius7-hez/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! Nekem sosem virágzott a hibiszkuszom, kényes dáma :(

    VálaszTörlés
  6. Ez a dáma már elég öreg, jó darabig csak pátyolgattam, de virágot nem hozott. Most is csak egy virágot nyit egyszerre, pedig van rajta bimbó bőven.

    VálaszTörlés