2010. május 10., hétfő

Csak röviden

Az elmúlt hét a készülődés jegyében telt. Vasárnap ünnepeltünk, bár az igazi, a dátum szerinti ünnep szombaton volt, az én drága kicsi lányom, aki már Mamika, születésnapja.
Sajnos azt a sokat emlegetett öregséget most még fokozottabban éreztem, pedig elosztottam a tennivalókat, minden napra egy mese helyett, egy-egy nagyobb feladat és esetleg még valami apróság jutott.
Volt két nagyon rossz napom, talán a melegfront is közrejátszott benne, fájt a fejem, a derekam, mindenem. Mondanom sem kell, hogy akkor takarítottam..., nem tartozik a legkedvesebb elfoglaltságaim közé.
A sütés-főzés már kellemesebb volt és a végén az ünnep! - minden fáradtságot megért! Nagyon ízlett mindenkinek az ebéd, jókat nevetgéltünk, beszélgettünk. A tökmagoktól saját készítésű, épp ezért számunkra nagyon értékes ajándékokat kaptunk (mert Apónak és nekem is volt mit ünnepelni). :)
Nahát, ezért maradt ki az elmúlt hét, csak röviden összefoglalva, csak azért, hogy tudjátok: nem vesztem el. Még azért pihenek egy picinykét...

2 megjegyzés:

  1. Csak most olvastam ezt a beírást. Utólag is Isten éltessen mindenkit, akit ünnepeltetek!

    VálaszTörlés
  2. Samu, nagyon szépen köszönöm. :)

    VálaszTörlés