2010. április 21., szerda

Van ilyen

Tegnap megbotlottam az egyik szőnyeg szélében, a papucsom marasztalt, a lendület vitt tovább és sikerült egy jó nagyot puffannom (szerintem az egész ház beleremegett). Egészen közelről gyönyörködhettem a parketta mintájában, sőt, az eddig rejtőzködő porcicákat is kiszúrtam (porszívózáskor gondom lesz rájuk).
Nem lett komoly következménye a mutatványomnak, csak a térdeimről jött le egy kicsit a bőr, de az sem vészes. Azóta óvatosabban közelítem meg azt a szőnyeget... Eddig csak utcán sikerült elesnem, azt általában a hátsó fertályom érezte meg, most rendesen orra buktam, de a két kezem még időben letettem! Tehát, semmi pánik, a reflexeim még működnek. :) Azért jó, hogy nem volt közönség... :)
Ma a fejem fájt(fáj), vajon mit hoz a holnap? Több bukfencet nem szeretnék!

6 megjegyzés:

  1. Ismerős dolog, én a fürdőkádban is estem már el, és az utcán 2x! Az unokám szerint " Mamácska, a fejed előbb van mint a lábad"- hát nem aranyos!? Sajnálom hogy ez történt Veled, legyél óvatosabb, dobd el a papucsot!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos! :))) A gyerekek mindig olyan jó és találó dolgokat tudnak mondani. Mamácska? - ez is milyen kedves és szép. Én Nagyika vagyok. :)
    Potyogtam én már életemben elég sokat, még olyan is volt, hogy annyira nevettem valamin, hogy kicsúszott a szék alólam és én beestem az asztal alá. Akkor 18 éves voltam, most is sokat nevetek, de ilyet azért már nem csinálok. A kor haladtával az esés egyre több veszélyt jelent.
    A papucsnak már búcsút kellett volna mondanom, kissé viseletes a drága, de olyan nehéz kényelmes papucsot találni úgy, hogy azért ne kerüljön többe, mint egy normál cipő. Zokniban meg olyan kicsinek érzem magam! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Idamama, láttam ám a gyönyörű kertedet, csak üzenni még nem tudtam, kicsit meg kell ismernem az ottani rendszert. Nagyon szép a blogod! :)

    VálaszTörlés
  4. Én már rég fölszedtem az összes szőnyeget a lakásban. Csúnyább, de biztonságosabb!

    VálaszTörlés
  5. A lányom is ezt javasolta! :) Lehet, hogy sor kerül rá, csak még meg kell barátkoznom a gondolattal.

    VálaszTörlés