2010. április 13., kedd

Kicsit bolondos ez a hónap

Jó, hogy harsány zöld levélkék figyelmeztetnek, hogy április van és tavasz, mert különben azt hinném, hogy októberi eső zuhog vigasztalanul, egész nap.
Nálunk még ég a konvektor gyújtólángja, ma szükség is volt rá, mert kicsit be kellett fűteni - pedig én aztán igazán nem vagyok fázós, de most nagyon jólesett a meleg szoba! Bolondos április nem tagadja meg önmagát, bolondul is viselkedik, no de semmi vész, közeleg már a csodaszép május..., hogy akkor is szokott esni az eső? Ühüm, csak az aranyat ér ám! :) Májusi esőben földszagú a világ, langyos a levegő és nagy buborékok pukkadoznak a tócsákban. Az azért egészen más!
Ez, remélem, még megmaradt, mert manapság a hónapok sem úgy viselkednek, mint régen.
(Öregszem, tudom, de nem csak a korom mondatja ezt velem, nálam sokkal fiatalabbak is állítják, hogy "kizökkent az idő; - ó, kárhozat!" és azt most megint én mondom, hogy Hamlet, dán királyfival ellentétben, nem én születtem helyre tolni azt.)
Írok itt mindenfélét, hallgatok a tegnapról és ez nem véletlen...

Közben elmúlt éjfél, tehát nem a tegnapról, hanem a tegnapelőttről hallgatok.

5 megjegyzés:

  1. Mert hallgatni arany... A májusi eső meg aranyat ér, ahogy írod. Tiszta nemesfém-bejegyzés lett ez itt:) Én is inkább csak bolondozok ám, mint az április velünk. Meg hallgatok...
    Megint ugyanarra gondolunk - én sem csodálkozom már:)

    VálaszTörlés
  2. ...sejtettem (hogy melyik napról...)

    VálaszTörlés
  3. Na igen. Ez van.

    Rhumel, nemesfém az ezüst is, de azt kihagytam, az a hajó már elment...

    VálaszTörlés
  4. :)

    A többit kitöröltem, újraírtam, megint töröltem. Hiszen itt a tavasz, félre keserűség. Elég lesz ez a fenti: :)

    VálaszTörlés
  5. OK! Értelek és megértelek. :) Fő, hogy Te is érted! :)

    VálaszTörlés