2010. március 9., kedd

Még mindig dáthás

5 nap szobafogság után úgy gondoltam, hogy épp ideje levegőre és emberek közé menni. Nem is volt semmi gond, a Napocska langyosan melegített, az emberek fütyültek rám, én meg vígan bandukoltam körömvirág krémet és fahéj olajat venni a gyógynövény boltba. Akkor lepődtem meg, amikor a kérdésre, hogy mit szeretnék venni, helyettem egy rettenetesen náthás, repedt fazék válaszolt. Itthon még egész normálisnak tűnt a hangom, vajon mi történhetett vele útközben?
Később megnyugodtam. A lakásban újra én beszéltem, repedt fazék kint maradt az egészséges emberek között. Apó mellett (szintén zenész, vagyis trombitál egy zsebkendő segítségével) az én hangom úgy szól, hogy még! - a varjúénál sokkal szebben. :)

2 megjegyzés:

  1. Ne menj ki a hidegbe, ha nem muszáj! Tényleg nagyon fázós, hűvös az idő, mínuszabbnak érezni, mint amennyit a hőmérő mutat. Inkább várj a tavaszra bent! Hátha eljön végre és a dáthád is elszáll a téli mínuszokkal. A nap mindenesetre kicsit már gyakorolgat, az ég kékje is alakul.:)

    VálaszTörlés
  2. Ki se dugom az orrom! :)
    Ma még sütött a nap, de éjszakára már megint havat jósolnak. :( Cseppet sem hiányzik, abban bízom, hogy hamar el fog olvadni, elvégre március van, vagy mi?!

    VálaszTörlés