2010. február 20., szombat

Ez még a hónál is rosszabb!

 
Nagy köd és sehol a panoráma, eltűntek a színek, szürke minden, csak a munkások dolgoznak az építkezésen hóban, fagyban, esőben, szélben na és ködben, mint a mellékelt ábra mutatja. Nemszeretem idő!
Ezt a képet csak azért, hogy színt vigyek a nagy szürkeségbe. Éjjel, mikor már nem a monitorral szemezek, akkor még nézek egy kis akármit a tévében, legtöbbször a BBC entertainment műsorát. Itt épp a Kincskeresők vetélkedője megy.
Két csoport - pirosak és kékek - kapnak a tévétől 300-300 fontot és abból kell régiségeket vásárolniuk (3 darab mindegy mit), lehetőleg olcsón, mert árverésre kerülnek a tárgyak és az a csoport nyer, amelyik haszonnal tudja eladni az általuk vett szépségeket. A nyereséget aztán a győztes csapat vághatja zsebre. Az egészben azt szeretem, hogy nagyon sok szépet, vicceset, randát, értékeset, érdekeset, furcsaságot lehet látni. És hogy miket tudnak emberek gyűjteni...! Az árverés is nagyon jópofa, ilyen helyre én amúgy nem jutok el, de itt ez is lehetséges. Közben még tanulok is, mert mindenről elmondják, hogy mikor és ki készítette, mire való, miért értékes, vagy épp miért értéktelen. Minden adásban megcsodálhat az ember egy-egy szép régi kastélyt is, természetesen gyönyörűen berendezve. Az árveréseken pedig a zászlótól a tintatartóig, szobroktól az éjjeli edényig, bútoroktól a tubákos szelencéig, minden megtalálható. Ezt a "csodás" zöld békát is egy árverésen találták. :)
Valamit nagyon tudhatnak ott BBC-éknél, mert ez az egész még izgalmas is!

2 megjegyzés:

  1. ennyire rossz idő volt tegnap nálatok? (lányom is utalt rá, de nem hittem, hogy még köd is!)


    a BBC eme (régiség)műsorát én is nagy kedvvel szoktam nézni! :)

    Ja, és a lényeg: nagyon örülök, hogy újra írsz (is):)

    VálaszTörlés
  2. Na igen, aki egyszer elkezdi...! :) Pedig tényleg abba akartam hagyni, csak nem ment és ami nem megy, azt ne erőltessük ugyebár? :) Tehát, vagyok, maradok, csak ritkábban írok, olvasgatni sűrűbben szoktam. :)

    Örülök, hogy más is díjazza a Kincskeresőket. :) Egyébként én ezt csatornát mindig szívesen nézem, még a sorozataik is nézhetőek.

    Már nincs köd, tegnap elfújta a szél, ma hétágra süt a nap! :)))

    VálaszTörlés