2009. április 7., kedd

Ez meg az

Uff, minden összejött! Húsvét és minden vonzata, az új gép és minden vonzata, vendégek és minden vonzatuk. :) Mostanában nem unatkozom, bár máskor sem szoktam, de kivéve a gépet, minden olyan kötelező jellegű és az én szabad lelkemnek ez nem esik túl jól!
Ide is ritkán jutok el és elnézést is kérek mindenkitől, ha mostanában nem vagyok, ígérem az ünnep után visszatérek a régi kerékvágásba! A kedves verseimmel is elmaradtam... :(
Kinyílt az első virága a liliomnak! Nem olyan nagy, mint a tavalyi, de nekem nagyon tetszik. :)
Bajban vagyok a képekkel. Fogalmam sincs, hogy más gépeken hogyan fognak mutatni, mert itt nálam egészen más színekben pompáznak, mint a régi monitoromon, ráadásul fentről lefelé világosodik és hol egészen sötétnek látom, ha egyenesre állítom a kijelzőt (képernyő), akkor meg tök világos. Egyébként nagyon jó kis book ez a note, egészen megszerettem! :)
Azért megmutatom a virágomat, aztán vagy látjátok, vagy nem. :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon is látom, élethűek a színek, nincs ezzel semmi baj. :) Gyönyörű a liliomod.

    VálaszTörlés
  2. De jó! :))) Reméltem, hogy valaki megszán és elmeséli, hogy mit lát.
    Köszönöm Bikfic, megnyugodtam! :)

    VálaszTörlés
  3. Mint mindig, gyönyörűek a képeid! A színnel is minden rendben, ragyogóak, napsütöttek :) A liliomot pont ilyen árnyalatúnak ismerem, szóval minden ok.
    Csak itt jelzem én is, Húsvét után végre magam is visszatérek a rendes kerékvágásba, rigófüttyös vers-beírásba. Remélem megint olvashatjuk egymást sűrűbben:)

    VálaszTörlés
  4. itt minden tökéletes!
    ám érdekes módon az én monitorom tegnap óta - az "ablak"nál ugyanúgy(?) világosabb alól, felöl meg csikos - de én most vagyok gépcsere előtt!

    VálaszTörlés
  5. :))))) hát én ezt így élem meg: Itthon 14"-os GABA (jó lenne már egy nagyobb és jobb de most ez van, mert a kétéve használtan vett 17-es nagySamsung egyéve eccercsakhusslett), munkázóban egy 17"-os lapos szuper(?)Samsung van, egyik lánynak HP note, másiknak Toshiba. És bizony mindenhol más és más a kép a szín és a felbontás, és ez jó, mert többek között a változatosság gyönyörködtet is.
    És nagyon jó, hogy jelt adtál magadról, mert aggódtam, hogy ekkora tavasz van (nálam legalábbis) és nem hogy itt, de fotóblogosban sem szóltál hozzám. De most már értem, hogy merre voltál eltűnve....
    Jó húsvétolást, és szép időt kívánok. s@só

    VálaszTörlés
  6. Serdülő tavasz a monitoron!
    nálam a harmadik a győztes:)
    ..

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm nektek a visszajelzéseket! :)

    Rhumel, bizony már beköszöntött a tavasz, lassan a nyár is megérkezik, jó lesz, ha újra szép rigófüttyös-verseket olvasgathatunk! Hiányoznak.

    Sasó, Te, mint mindig, nagyon kedvesen és részletesen segítesz nekem. Az én "kicsikém" is Toshiba! :) Nem kell bemutatnom, ezek szerint ismered. :))

    Aliz, jó lesz, ha vigyázol, az ilyen jelenségek nagyon nem jót jelentenek! Itt nálam ez természetes, csak a másik monitor után nehéz megszokni.

    Kedves "Névtelen" ...! :)) Nekem is az a kedvencem! Nahát, jééé! :))

    VálaszTörlés
  8. én is nagyon megijedtem, de aztán kiderült , hogy csak egyszerűen átállítódott az asztalom háttérkép- témája:) (gépileg csíkossá!:) lányom hazajött, és egy mozdulattal visszavarázsolta...
    de azért MAJD veszek újat, mert néha lelassul ill. leáll, de a hátterem most ragyogó: tavaszi, muskátlis, virágos, falusias :)

    VálaszTörlés