2009. április 25., szombat

DVD és Hyppolit meg a többiek...

Most, hogy van nekem ez a csudamasinám, dvd-t is nézhetek. Elsőnek megvettem a Hyppolit, a lakáj című, számomra "nagyon fontos" alapművet. Egyik délután elnevetgéltem rajta, és ismét megállapítottam, hogy ezt nem lehet megunni!
Mellékesen azt is megtudtam, hogy a mondás: Ne sajnáld a lovat, annak az a szakmája! - ebben a filmben van, még az elején mondja Kabos Gyula. Én ugyan szoktam ezt néha mondani, de az eredetét nem tudtam. Nnna, most már ezt is tudom. Mondta is a lányom, hogy: Na ugye, mégis jó az a dvd! :)
Eddig tiltakoztam, hogy minek az nekem, nem szeretek én egy filmet sokszor megnézni, de most felbuzdulva Hyppolit sikerén, úgy döntöttem, megveszem az Egy szoknya, egy nadrág-ot is. Természetesen az eredetit, a régit..., Latabár Kálmánnal! Ahogy abban a filmben tangózik...! Talán még Jack Lemmon sem csinálja jobban a Van aki forrón szereti-ben! :) Hoppá, azt is meg kell venni, meg a Kaktusz virágát Ingrid Bergmannal és Walter Matthauval..., meg a Napsugárfiúkat is és..., nem sorolom tovább, de már látom, hogy hosszú lesz a lista.
Már csak azt nem tudom, hogy hova fogom rakni az újabb szerzeményeket, mert hely az nincs!

5 megjegyzés:

  1. ...na ugye, hogy ugye?
    Jó kis alapmű - listád van.
    És köszönöm, hogy elolvastál. Tényleg, a romok szépek azon a monitoron is ?????

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon jól mutatnak!!! Szépek biza! :))

    VálaszTörlés
  3. Mila, írtam mailt a citromailes címedre.

    VálaszTörlés