2009. március 5., csütörtök

Összkomfort

Emigy küldte emilkében, amúgy nagyon köszönöm! :)

6 megjegyzés:

  1. Kitavaszodott itt, már látom! :)

    VálaszTörlés
  2. Csak nagyon óvatosan, úgy, ahogy a természetben is. :) Tavaly ilyenkor már hatalmas rügyek voltak az ablakunk előtti fán, most épp csak mutatkozik. Azért már elkezdte és legalább a levegő melegszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Valami gond volt mostanában a blogommal, úgyhogy a tartalmát átmentettem erre a címre: http://klematisznaploja.blogspot.com/ és a régi blogom töröltem. Ahhoz, hogy benézhess hozzám, a linkeknél javítsd ki a címet az fentire :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Klematisz! :) Máris átírom!

    VálaszTörlés
  5. Én nem tudom, más hogy van vele, de amennyit ülök a gép előtt, lassan én is berendezhetném így a szobámat :)

    VálaszTörlés
  6. No, ebben nem vagy egyedül! :))) Én biztos csatlakozhatnék, bár vannak olyan napok, amikor valamiért úgy érzem, hogy utálom a gépet és olyankor ki sem nyitom!

    VálaszTörlés