2009. március 29., vasárnap

Borka Asztala Vista

Igen. Nem XP. Fura. Kicsit csicsás. A kijelző meg attól függően mutat világosabb, vagy sötétebb képet, hogy milyen szögben döntöm meg.
A régi gép megsértődött, nem akarja, hogy kiszedjem belőle a naprakész mindenfélémet! A CD-író-olvasó találkozót nagyon ellenzi, és nem írja az újraírhatót sem, pedig vele töröltem le a CD-ről az adatokat. Rosszalkodott már régebben is (nem véletlen a csere), de ennyire még nem makacsolta meg magát. Mondom én, hogy lelke van! :)
Azért nem vészes a helyzet, mert majdnem mindent kimentettem már előbb, csak aztán még javítgattam itt-ott, na, azok nem kerültek át ide, de a maradékot is kicsalogatom én belőle, az biztos!
Sikerült a leányzómmal egy napon lecserélni a gépeket, az övét is én néztem ki, de az nagyobb, többet is tud és felszerelte ilyen-olyan kütyükkel. Neki kellenek, nekem nincs rájuk szükségem, de egy USB bővítő csatlakozót beszerzek. Kevésnek bizonyult a 4 darab. Tanácsok, ötletek jönnek, mennek..., közben zajlik az élet. Odakint viharos, idebent a megszokott, hála Istennek, legalább valahol legyen egy kis nyugalom.
Készülünk a Húsvétra, a sonkát már megvettük. :) A hétvégén jönnek a gyerekek, épp ideje, mert a suli miatt mostanában nem nagyon érnek rá. 3 adag túrós csusza rendel! Én nem bánom, csak Apó evett két napig túrós palacsintát! :)

3 megjegyzés:

  1. Szerintem tökjó az a túróspalacsinta is, akár két napig is. Aztán Astalra Vista Bébiiiiii!! :))))) :DDDDDD

    VálaszTörlés
  2. egy kepet a turosrol, ha lehetne... :))) kunyer ma :))0

    VálaszTörlés
  3. Meta, nagyon szánom-bánom, de mire elolvastam az üzeneted, elfogyott a túrós! A maradékot elvitték a gyerekek. :)

    Sasó, Apó is így gondolta. :)))

    VálaszTörlés