2009. február 25., szerda

Öröm ért :)

Igen, bizony! Kaptam egy ajándékot, mert nekem ez a díj ajándék. Klematisztól jött váratlanul, meglepetésnek. :) Nagyon köszönöm. Klematisz eljátszadozik vele, kicsit Oscar díjként kezeli, persze, nem komolyan, de érthető, hogy eszébe jutott, hisz azt is a napokban osztották ki. :)
Én csak annyit ígérek, hogy ezután is igyekszem megfelelni a kapott díjnak. Nem szeretném, ha csalódna bárki, aki olvasgatni jár ide.

"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Nem a pénz a mozgatórugó. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket."

Eredetileg nyolc bloggert kéne megjelölni, de én csak 1, azaz egy kismackónak szeretném adni, Vackornak. Aki ismeri őt és a blogját, biztosan egyetért velem! :)

4 megjegyzés:

  1. Mert megérdemled! Igazán!:)

    VálaszTörlés
  2. Gondolod? Talán..., én örülök neki, ha így látjátok. :)

    VálaszTörlés
  3. Te igazán megérdemled! ;)

    A mackó? Az csak örül neki :))

    VálaszTörlés
  4. Na neee! Azért kaptad, mert megérdemled!!! :) Én tudom. :)

    VálaszTörlés