2009. február 14., szombat

Nünüke most

Egy napokban készült fotó, és ígérem, hogy nem zargatom többé az olvasóimat Nünükével! :) Szegényke, nagyon meglepődött!
Elnézést a kihagyásért, nincs semmi komolyabb oka, csak találtam egy olyan elfoglaltságot, ami most nagyon leköt. Mindenféle képkeretet gyártok, nem fából, hanem itt a számítógépemben. Nagyon jó szórakozás, főleg, mert előbb meg kellett fejteni a mikéntjét! Na, az volt a legjobb! :) Melyik szám mit jelent, milyen lesz a kép, ha az egyik számot megváltoztatom? Szeretek ilyesmivel bíbelődni, egész éjszakákat töltöttem az utóbbi napokban ezzel. Most, hogy már megfejtettem a rejtvényt, rajzolom, illesztem, nézegetem, aztán majd csak jó lesz valamikor valamire...
Legközelebb, ha a lányom elküldi a képeket is hozzá, írok egy kiállításról. Én nem láttam, csak ő, de olyan jópofa neve van, hogy muszáj róla írni! A lopótök csodálatos világa! Na ugye, hogy nem semmi! :)))

(Később: Képek még nincsenek, de találtam a neten ismertetést, így már nem is írok róla. A linkre kattintva megtalálható.)

5 megjegyzés:

  1. Jó hír, hogy senki sem beteg, minden rendben, csak képkereteztél :)
    Már kezdtem aggódni.

    VálaszTörlés
  2. Mi az a szárnyas piros golyó a kobakján?

    VálaszTörlés
  3. Rhumel! Mi megvagyunk és örülök, hogy Te is megvagy, olyan rég jártál erre! Remélem, nálatok is minden rendben! :)

    Andi! Az nem a fején van!!! Áll a mókuskerékben, mert épp azt hajtotta mikor fotóztam és nagyon meglepődött. Ijedtében felállt és a kerék rúdja - ami körül forog a kerék és lezárja a piros gomb - látszik a feje fölött! :))) Rákattintva talán jobban látod. :)

    VálaszTörlés
  4. Szegény Nünüke! Sehogy sem érti, mi ez a nagy fotózkodás :)

    VálaszTörlés
  5. Hát igen. Mit tart a feje előtt az a nagy mafla, akitől egyébként finom ennivalót szokott kapni. :))

    VálaszTörlés