2009. január 14., szerda

Régen is volt jégpáncél...

Ma örültünk, hogy tegnap elintéztünk minden olyan dolgot, amihez utcára kellett menni.
Elnéztem az ablakból az úttesten tipegőket, néha még egy bátor, vagy inkább vakmerő autós is elhaladt araszolva a házunk előtt. Itt minden utca hol fel, hol lemegy, kanyarog beláthatatlanul, jégpáncél mindenütt, kész életveszély ilyenkor a közlekedés.
Érdekes, mikor még dolgozni jártam, ilyen körülmények között is eljutottam a munkahelyemre! Hogy hogy csináltam...?! :)) (A választ tudom ám!)
Azért örülök, hogy nem jött ma telefon, mert ebből tudom, hogy minden rokonom és ismerősöm még egyben van! Holnap is legyen így, és ne legyen ónos eső, vagy ha mégis, akkor húzzatok zoknit a cipőre!

Kicsit később: fellázadtam, legalább a blogomban ne legyen tél! - és láss csodát! - plusz 1°-ot mutat a hőmérő! Ha én ezt előbb tudom... :)

7 megjegyzés:

  1. Hehe, én is tudni vélem a választ, sajnos - például volt olyan, hogy szakaszosan csúszva közlekedtem a tükörjégen két buszmegállónyit, mintha korcsolyáznék, csak korcsolya nélkül és kifejezetten élveztem, jó hecc volt, na igen, voltam vagy 25 éves. :)))

    VálaszTörlés
  2. +1?!Nem is az az örvendetes, hanem a gyönyörű nefelejcsek. Még az ilyen jeges, sötét hajnalon is mosolyra késztettek :)
    rhumel

    VálaszTörlés
  3. Jól "mondod" Bikfic! Én is így gondoltam. :) Ma már örülök, ha jó időben elsétálgatok, a csúszkálás csak véletlen lehet és annak legtöbbször csitt-csatt és puff a vége, no meg a sajgó alsó fertály! :)

    Rhumel, ez volt a célom! :) Nekem is jobb ezt látni, mint a havas fákat, miközben odakint se hó, se szép, csak szürke köd, hideg és szmog van. Plusz 1°-ot mutat még mindig hőmérő! :)

    VálaszTörlés
  4. Tegnap is ma is dolgoztam. Reggel háromnegyedötkor elautóztam a piros riasztású Baranyából a szintén piros Tolna megyébe (a házamtól 50 km-re lévő) munkahelyemre, és este haza is értem. Ésszel, jó gumis autóval, mert kellett, főleg hazaérni esténként :)))))

    VálaszTörlés
  5. Szia, én csak most fedeztem fel a blogod, olvasgattam néhány bejegyzésed, s gondoltam, ha már itt jártam, illik beköszönni :)

    VálaszTörlés
  6. "...mert kellett, főleg hazaérni esténként." - Sasó, ebben minden benne van! :))

    Szia Klematisz! Légy üdvözölve itt nálam, szeretettel látlak vendégül máskor is. A kínálat olyan csalamádés, nagyon vegyes... :)

    VálaszTörlés
  7. Nem gond, én nagyon szeretem a csalamádét :)

    VálaszTörlés