2009. január 31., szombat

Orvosnál (viccek)

Tegnap kaptam emilkében vicceket. Én mosolyogtam rajtuk, hátha másnak is jobb kedve lesz tőlük. Mást most amúgy sem tudnék írni, nem sok történik velem, velünk. Örüljek-e, vagy búsuljak miatta...? - talán inkább örülök... Na, szóval a viccek:

- Uram, Önt meg kell műtenünk!
- Azt már nem! Akkor inkább meghalok!
- Ó, az egyik nem zárja ki a másikat!


Az orvost felcsöngeti egy izgatott férfi az éjszakai álmából.
- Doktor úr, azonnal jöjjön, a feleségemnek szörnyű fájdalmai vannak! Azt hiszem vakbél...
- Feküdjön vissza nyugodtan! A feleségének a múlt évben vettem ki a vakbelét és még soha nem hallottam olyat, hogy kiújult volna!
- És olyanról nem hallott a doktor úr, hogy valaki újra megházasodott?

Haldoklik az öreg paraszt és a városi rokona megkérdi:
- Hívjak orvost?
- Nem kell, fiam. Mi itt falun, természetes halállal szoktunk meghalni, segítség nélkül!


- Pista bácsi, most megmérem a vérnyomását.
- Nagyon muszáj? A múlt héten mérte, doktor úr!
- És akkor mennyi volt?
- Egy ezres!

3 megjegyzés:

  1. (én általában nem szeretem a vicceket, de) ezek sajnos(?) nagyon jó viccek!

    VálaszTörlés
  2. Én is így vagyok velük, és nem is jegyzem meg őket, de ezek nagyon találóak. :)

    VálaszTörlés