2009. január 7., szerda

Ez van

Tegnap érzékeny búcsút vettem a karácsonyfától. Nagyon is érzékenyet! A kezeim, főleg a jobb, olyan érzékeny lett, hogy még az ajtókilincs lenyomása is fájdalmasan érinti, nem is beszélve az egér mozgatásáról. Hát még a derekam! Kripli vagyok. Régebben kezdődött, még az ünnepi készülődésekkor, már akkor éreztem, hogy nem tesz jót a krémek kevergetése, pedig amit lehetett, robotgéppel kevertem.
Na, mindegy, ma, lefekvés előtt jöhet a kis chi, a derekamnak biztos jobb lesz, a kezeimet meg próbálom pihentetni. Ez utóbbi a nehezebb feladat, valahogy mindig akad halaszthatatlan tennivaló. Ki érti ezt?
Este még Nünükét is tisztába kellett tenni, most nagyon élvezi a tiszta ketrecét, egyfolytában mókuskerekezik, zörög, Apó szerint, mint egy aszfalttörő, de szerintem ez enyhe túlzás. :) Bár, ki tudja? - lehet, ha engem ez a zaj ébresztene fel a legszebb álmomból, én is osztanám a véleményét. Javasoltam már, hogy hozzuk ki a kisszobából, de azt nem akarja, hát akkor meg tűrnie kell, mert Nünüke éjjel "dolgozik", nappal jókat alszik.
Hétvégén megyünk Érdre, aztán Apót ünnepeljük és még Kicsilány névnapja is ebben a hónapban van. Mozgalmas január! Lassan annyian vagyunk, hogy minden hónapra jut valakinek valamije. :) Én jelenleg pihenni szeretnék leginkább!

7 megjegyzés:

  1. Akkor pihenj!Bár ha főznöd kell...hm, hozass pizzát. Na jó, vicc volt :)
    Kevéske olvasnivalót hagytam Neked a rigónál. Talán az egérrel klikkelni még kibírható.
    Komolyan: valami krém, borogatás, egyéb gyógymód a pihentetés mellé azért nem lenne rossz...Fő gyógymód persze a kevés (=semmi) munka!!!
    Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :)
    Éjszakára befáslizom, lehet, hogy nappal is az kéne, mert az visszatart a felesleges mozdulatoktól. Csak gipsz ne legyen, mert az volt már egyszer 3 hétig, majd' megőrültem tőle, még fésülködni sem tudtam rendesen, nem is beszélve a többiről!
    Akkor menek olvasni! :))) Egy klikk nem árthat meg...

    VálaszTörlés
  3. Nem a szilveszteri "buli" ártott meg? :-)

    VálaszTörlés
  4. Neeem, akkor már fájtak, de a buli elnyomta a fájdalmakat! :))) A jókedv és a nevetés a legjobb gyógyszer! :)

    VálaszTörlés
  5. Mielőbbi gyógyulást!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm Samu, igyekszem! :)

    VálaszTörlés
  7. nálunk holnap lesz "Vízkereszt vagy amit akartok" :)))
    és most kérdeznék tőled ötről....

    VálaszTörlés