2008. december 15., hétfő

Piros és ropogós

Ma sem unatkoztam! Apukám megkívánta a töltött csirkét, most még belefért az időmbe, de aztán jön a karácsonyi sütés-főzés, akkor már nem nagyon tudnék még ezzel is foglalkozni.
Nem egész csirkét sütöttem, csak a mellét és a két combját, de ezekkel is tele volt a tepsi. Apónak beraktam még mellé pár darab májat, mert a gombás töltelékes húst meg sem kóstolja. Nem eszik gombát, pedig szerintem nagyon jó étel, de ízlések és pofonok ugyebár... (A májakat még akkor kivettem, amikor a csirkét elkezdtem pirítani.)

4 megjegyzés:

  1. Hú, de nagyot nyeltem! Ez aztán gyönyörű szép!!
    Apukám imádta a tölteléket, sőt - azt kérdezte a mamámtól: Ciluskám, nem lehetne néha csak külön, csirke nélkül is?
    Na, megyek vissza elrakodni a "rhumlit" a konyhában, itt beindult már a sütés...Finom vanília illat terjeng a hűlő kiflicskéktől.

    VálaszTörlés
  2. Az is nagyon finom! :) Vanília illat, hmm..., szeretem! Nálunk majd később lesz, meg fahéj..., meg rum, nem sorolom tovább!
    A tölteléket is szeretem, én is megeszem ám magában is. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon guszta! :) régen én is megettem magában a tölteléket, a húsért nem voltam oda.

    VálaszTörlés
  4. Én biz a húst is szeretem, de ebből nem ettem, ez így ahogy van, ment Apukámhoz!
    Nagyon örült neki, ő nem csinál ilyesmiket, bár töltött káposztát most is főz magának. Elképedve nézem, 87 évesen, férfi létére és úgy, hogy amíg Anyukám élt, soha semmit nem főzött!

    VálaszTörlés