2008. december 20., szombat

Masiniszta, de nem vonaton!

Jaj nekem, hajnal van és én mostanáig szórakoztam az új masinával! Annyi felesleges felvételt csináltam, hogy alig győztem törölni. Az éjszakai képek nem vörösben ragyognak, hanem a természetes színek jönnek elő. :) Működik szépen, de ilyen gomb, olyan gomb, tárcsa, beállítások..., van mit megjegyeznem. Sokkal többet tud, mint a régi és egészen közel hozta például a Moszkva teret, a Budapest Szállót és a többit, amit innen az erkélyről látok.
Azért nincs a tájról kép, mert az idő nem kedvezett, egész nap esett az eső és bolond szél fújt, majd ha szép tiszta lesz az ég, akkor mutatom meg a gép tudományát. Azért egy beltéri fotót feltettem... :)
Megyek már aludni, mert holnap lesz a Nagy Káposztafőzés, nem lehet reggel lustálkodni!

9 megjegyzés:

  1. Na ugye hogy mégiscsak nagyon lehet örülni az új gépnek! :)
    Haj, de szép ez a kép :) És persze nemcsak a külcsín, az élesség, stb., hanem a "tartalom" miatt is... Versek, versek. Nekem lakás legkedvesebb színfoltja itthon is a könyvespolc e része :)
    Gyorsan végigfutottam a köteidet, minő csoda, vagy 80%-ban ugyanazon kiadásaink vannak.


    Jó káposztás délelőttöt!
    /Nálam holnap kerül sorra, a félcédülkám egyike szerint.Ma még munka, bent./
    rhumel

    VálaszTörlés
  2. köteidet= köteteidet :)
    Bocs, rohanok dolgozni....
    r

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó hír és nagyon jó a kép :))

    VálaszTörlés
  4. Radnóti, Juhász Gyula, Ady, József Attila, Villon, Shakespeare, Bögre azúr, Szabó Lőrinc, Madách... és mennyi ugyanolyan kiadás.:-)

    VálaszTörlés
  5. Hmm..., van több is ám! Ezek az ágyam tövében vannak, hogy bármikor elérhessem őket. :) Sok-sok verses kötet, sok jó könyv, kevés akad köztük, amit nem szeretek, mert azért olyan is van.
    Az a kis barna könyv, a kék Pilinszky kötet mellett, nagyon kedves nekem. Puskin Anyeginje, a legkedvesebb magyartanárnőmtől kaptam sok éve, amikor elballagtam a gimnáziumból.
    Minden könyvnek története van, vajon megírták már a könyvek regényét...?
    Voltak régebbi kiadású versesköteteim is, de azok most a lányom könyvespolcán álldigálnak. Szereti a régi könyveket és inkább vett nekem újakat, hogy a régieket elvihesse. Ez is régen volt már...
    Amiket a könyvek előtt láttok, azok a gyerekektől kapott apróságok, az óra is! - mind-mind egy-egy emlék. Vannak ott még fényképalbumok, azokban az unokák képei vannak. Egy szó, mint száz: kedves dolgokkal veszem körül magam. Ránézek a polcra és már mosolygok is! :)

    VálaszTörlés
  6. Igen ennek így kell lenni. Kedves dolgokkal körülvéve magunkat. És akkor nincs szükség semmiféle keleti hókuszpókuszra, meg mindenféle okosságra :)

    VálaszTörlés
  7. Ihletet hoztál a versespolccal, köszönöm, be is mutattam a sajátot, amolyan polcbevallás... ki is derült némi rendetlenség :)

    VálaszTörlés
  8. Meta, láttad a kis szürke könyvet Tóth Árpádnál? :)

    VálaszTörlés