2008. december 23., kedd

Kedves olvasgató, nézelődő látogató...

Nemes Nagy Ágnes: KARÁCSONY

Fehér föld, szürke ég, a láthatáron
narancsszín fények égtek hűvösen.
Pár varjú szállt fejem felett kerengve
s el nem repültek volna űzve sem.

Csak álltam szürkén, szürke ég alatt.
- S egyszerre, mint gyors, villanó varázs
egy kicsi szó hullott elém: karácsony,
mint koldus kézbe illatos kalács.

Csodáltam. És a számon hála buggyant,
nem láttam többet kósza varjakat:
olyan szelíd volt, mint a gyermek álma,
s olyan meleg volt, mint a nyári nap.

9 megjegyzés:

  1. üzenek, mert szép verset találtál ide karácsonyra (is) s@só

    VálaszTörlés
  2. Kedves Borka, boldog, szép karácsonyt kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  3. Zsivalyos, csillogószemű és jóillatú Karácsonyt kívánok !

    VálaszTörlés
  4. Nincs szebb ünnep!
    Békés, szép karácsonyt Neked és a Családnak, drága Milaborka :)

    VálaszTörlés
  5. Áldott, békés karácsonyi ünnepeket kívánok Neked és családodnak!
    Samu

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm Mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  7. Áldott, nyugodt karácsonyt kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy megtaláltam a blogod.
    Rokonlélek

    VálaszTörlés
  9. Éva, nagyon szívesen látlak itt máskor is, bár most éppen szüneteltetem az írást, valahogy nincs kedvem hozzá és öröm nélkül nem érdemes csinálni. A verseket viszont nem hagyom el, ha olvasok valami szépet, azt megmutatom mindenkinek! :)
    De jó is az, amikor rokonlelkek találkoznak! :)

    VálaszTörlés