2008. december 21., vasárnap

A bőség zavara...

Na, "tegnapma" délelőtt és még egy kicsit délután is elég jó idő volt, még halványan a Nap is sütött, tehát káposzta ide, káposzta oda, én bizony közben az erkélyre rohangáltam fotózni! Azért a káposzta is elkészült, Apó szerint finom is lett, sőt, még én is elégedett vagyok vele.
A képeken meg nem győzök csodálkozni. Olyan közel hozza a várost a masina, amit eddig elképzelni sem tudtam. Nagy bajban vagyok, hogy melyiket szeressem, melyiket tegyem fel ide? Most aztán valóban érdemes rákattintani a képekre, mert úgy érvényesül igazán a távolság legyőzése! :)
Kiskarácsony - az állólámpa fénye és a vaku világított!
Sajnos belóg a képbe a szomszéd háztető. :(

6 megjegyzés:

  1. HŰŰŰDEEEEE!
    Azt nem mondtad, hogy távcsövet kaptál :)
    Az oldalam majdkilyukad a kíváncsí!
    Monddmá' mi a neve, lécci :)
    (és akkor nem is meglepő ezek után, hogy ez volt a szóellenőrződ: relic

    VálaszTörlés
  2. Azért remélem nemcsak erkélyről fotózol majd :))))) Hajrá és sok szép témád legyen.

    VálaszTörlés
  3. az a hidasos kép - hát gyönyörűséges (szlengül és bocs, de besz...s) most már valóban "neve is van, Budapest"

    VálaszTörlés
  4. :)))
    A neve: Canon PowerShot SX110 IS, a FotoMarket online áruházban rendeltem meg, de máshol is rákereshetsz az adataira. Egyébként ott volt a legolcsóbb! :)

    VálaszTörlés
  5. ó, ááá, ilyesmi hangokat hallattam, nem tudom reprodukálni irásban:)
    mintha csak ott lenné(n)k - s egész közel! még "katt" nélkül is!

    VálaszTörlés
  6. Ugye? Én is csodálkoztam, tudtam, hogy közelebb jönnek a házak, de ennyire?! :))

    VálaszTörlés