2008. november 25., kedd

Nem akarom!!!

Egész nap kapart és égett a torkom, könnyezett a szemem... Gyógyító cukorkát szopogattam, mézet is kanalaztam, remélem, nem lesz belőle jövő tavaszig tartó köhögés és nátha! Holnapra kiderül..., talán az ég is...
Éjfélig még elnézelődöm, mert akkorra töltődik fel az aksi, aztán álomra hajtom őszülő fejem, talán a pihenés jót fog tenni. Mostanában úgyis túlzásokba estem, hajnali 5 óra előtt nem nagyon kerültem ágyba és reggel 9 körül azért felkeltem. Nyugdíjasként ugyebár könnyű! :) Régen akkor keltem, amikor mostanában fekszem. Na de most jó leszek. Persze, mert már alig látok! :))

4 megjegyzés:

  1. Dehát akkor nem a gép bebugyolálására buzdítalak, most magadat kerítsd körbe valami meleggel meg valami c vitaminnal, a zsepit úgyis az orrod köré tekered szerintem, lécci, vigyázz magadra, kivel kattan be a géped, ha beteg leszel, ejej..:))

    VálaszTörlés
  2. Méz, méz, méz. Sok tea. Bele is mehet a méz.
    Ha ágyban maradnál és jó nagyot aludnál, az se ártana:)
    Remélem mire ezt olvasod, már el is felejtetted a torokfájást.
    Ki ne menj a hidegbe!
    rhumel

    VálaszTörlés
  3. Harmadik "doktorként" én is csak ilyeneket tudok tanácsolni.Teás méz vagy pörköltcukor. Bentről nézni szerteszét. Rejtsd el magad kicsit a külvilág hideg - havas levegőjétől "..... náthás nagymama" :)
    Csak úgy mellékesen: a múlt télvíz idején pár bögre forró mentatea mentett meg kettő éjjeles műszak alatt:)
    sasó (dr)

    VálaszTörlés
  4. pörköltcukor..? az karamell? kezd kaparni akkor nekem is..;)

    VálaszTörlés