2008. november 27., csütörtök

Mégis, pedig nem akartam...

Élek még, csak takarékra tettem magam.
Tegnap épphogy megnéztem Kac képeit és aztán már ki is kapcsoltam a gépet. Nem volt türelmem hozzá. Megfogadtam a tanácsokat, még nem érzem jól magam, de haladok, haladok. Legalább már nem ég és kapar a torkom. Köhögés, tüsszögés felváltva, hangom meg, mint a repedt fazék, de azt úgysem halljátok. :)
Hó még van, háztetőkön, kertekben, de néhol azért csepereg az eresz...
Szóval, rendben mennek a dolgok, majd jövök!

5 megjegyzés:

  1. Kúráld csak magad, ki ne bújj a házból!

    VálaszTörlés
  2. :) ha előbb tudom, valami aranyló mézeset fotóztam volna neked, meg kakukkfüvet és hársat, illatos almateát, párnacsücskön dúdoló álommanót, langyos kötöttkabátot és ablak mögé parancsolt télurat, hogy hamarabb gyógyulj. Így hát a behunyt szemed mögé vetítek most, jó lesz a vége, addig is vigyázz a Borkára!:)

    VálaszTörlés
  3. Bikfic, én igyekszem! :)

    Kac, Te angyal vagy! Ezt a sok jót és szépet már el is képzeltem (behunyt szemmel), nagyon köszönöm!!!

    Tyria, szorgalmam lassan elnyeri jutalmát. :) A sok kúrának gyógyulás lesz a vége, majd meglátod!

    Sasó, én is így gondolom, de el tudnék képzelni jobbat is! :))

    VálaszTörlés