2008. november 24., hétfő

Jelentem:

Még mindig hózik, -zik, -zik!

6 megjegyzés:

  1. Petruska kislányom szerint: nagyon jó ott ahol már esik a hó.Badarság, mondtam neki :)

    VálaszTörlés
  2. szép pelyhes, és akkor hallja ezt már a Mikulás is remélem..:)

    VálaszTörlés
  3. Sasó, Te gyanús vagy nekem! Te nem szereted a havat lapátolni! :))

    Kac, a Mikulás mindent hall és lát! Még a hópelyhek potyogásának halk neszét is. :) Hoz majd Neked finom csokoládét és beteszi a szép tisztára pucovált cipőcskédbe! :)))

    VálaszTörlés
  4. Borka! Most tévedés áldozata lettél:)Havat lapátolni imádok:) Sőt annyira, hogy a 90m hosszú utcánkat + a házunk előtti (15m-es)fordulót rendszeresen, akár naponta többször is, hólapátolással tisztítom (+2 szomszédom, és a harmadik az nem)ha közlekedni szeretnék télvíz idején.De annyira nem kívánom még, és ha olyan lesz az idei karácsonytájék mint a múltévi volt, hát láthatsz majd remek képeket erről is. Sőt talán már a múlt télelőn is működött a blogom, és gondolom megemlékeztem erről is :) Csokit pedig én is fogok kapni a Mikulástól, mert jófiú voltam és különben is szoktam minden évben :)

    VálaszTörlés
  5. Nahát! Még ilyet! :))) Akkor ezer bocsánat. :)
    Sasó! Hát persze, hogy kapsz csokit a Mikulástól! :) Aki szeret hólapátolni, még különajándékot is megérdemel! Már szóltam a Manóknak, hogy intézzék el az Öregnél! :)))

    VálaszTörlés
  6. Jajjde aranyos vagy. Olyan igazi nagymama! Remélem ismered azt a dalt aminek a szövegét odaírtam ( Panta Rhei - Tél)
    És gyógyulj :))))
    (aranyos volt a szóellenőrzésed :))

    VálaszTörlés