2008. október 19., vasárnap

A fák közelebbről

A mai program a Természettudományi Múzeum volt. Ott nem fotóztam, csak két kép készült a dinó szobrok kertjében (a dinót nem tettem ide!). Csuda érdekes dolgokat láttam! Nagyon élveztem, talán a lányom és én örültünk a legjobban egy-egy szép madár, érdekes állat, vagy például a gondolkodó csontváz láttán. :) (Rodin után szabadon) Érdemes megnézni!
Az őszi fákat hazafelé kaptam ajándékba magamtól. Pár megállóval előbb leszálltam a buszról és egy kis kerülővel sétáltam haza, szerintem ez is megérte. :) Közben a Ferenciek terén, várakozás közben is készült egy-két..., több kép. Ez a ház az egyik kedvencem, nem csak azért, mert nagyon szép, hanem mert ott van a Jégbüfé. Haj-haj, de sok fagyit ettem én ott, az anyukám a sarokházat szerette... - a süteményt! Igazira nem futotta a fizetésből. :) Belváros..., régen milyen sokat jártam arra, most meg..., azt sem tudom, mikor voltam bent utoljára. Mert a mai ugye nem számít.
A múzeum a Ludovika kertben van, oda a nagymamámmal jártam sokat, a közelben a klinika, ahol születtem és az Örökimádás temploma, ahol kereszteltek és ahol anyukámék esküvője volt. Mennyi emlék! A múzeum helyén anno egy nagy bemutató mozi volt, ott is megfordultam párszor. Egyébként a klinikán (2. számú nőgyógyászati) született Kicsilány és Kislegény is.
Szép emlékek... és ez a vasárnap is szép volt, az idő meg egyenesen csodás! Pont nekem való. :)

4 megjegyzés:

  1. " A Jégbüfé előtt
    Talpig feketében
    Dórácska áll
    Egy fagylattal kezében.
    Ki tudja mire vár?
    ....."
    Na viccet félretéve, szép vasárnapod volt, öröm olvasni - látni.
    Hát mégiscsak szép ez az ősz, beismerem (halkan súgva) Neked.:)))

    VálaszTörlés
  2. van élmény, van poszt. :)
    megérdemled azokat az őszfákat...
    a Felszabon azt a sarokházat meg ma megnézem belülről.. ;)

    VálaszTörlés
  3. én is pont errefelé jártam a napokban, gyönyörködtem is, jócskán... (felhívtam lányom mobilon és "helyszíni közvetítést" adtam a nem mindennapi látnivalókról :)

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, így igaz - ha van élmény...

    VálaszTörlés