2008. augusztus 5., kedd

Semmi...

Változatlan minden. :(

18 megjegyzés:

  1. A Blogspot malmai lassan őrölnek, ajjaj :((

    VálaszTörlés
  2. Szerintem se megy az olyan gyorsan, napok-hetek telhetnek el, mire hozzányúlnak.

    Tudod, a reményhal... :)

    VálaszTörlés
  3. Mindenesetre a Blogspot híreiben ott van, hogy bizonyos blogokat tévedésből spam-nek minősített a rendszer és dolgoznak a hiba kijavításán. Nyilván ebbe estünk bele mi is, úgyhogy reménykedjünk tovább. :)

    VálaszTörlés
  4. És ma éjszaka (nekünk pont az) lesz leállás is náluk, ott a remény, hogy reggelre visszaáll minden a régire :)

    VálaszTörlés
  5. hűha, megijedtem, most nekiállok "elmenteni"! (a menthetőt)
    de hogy tekinthetnek "képeket" "spamnak"?!

    VálaszTörlés
  6. most meg én azt vettem észre, hogy a szerkesztésnél minden átállt angol nyelvre! (pedig maradt a magyar nyelvre beállítás) meg a képeknél (a galériában) is van átrendeződés!
    ???????????????????????????????????

    ja, és itt lent a hozzászólásoknál is minden szó angol lett!

    VálaszTörlés
  7. Igen, angol lett az összes felirat, de ez nem zavar, az viszont igen, hogy nem jött vissza a blog! :(

    VálaszTörlés
  8. Most jutott eszembe, hogy hónapokkal ezelőtt a mi elektroscooterekről írt cikkünket is eltávolította a Wikipedia. 2 napos egyeztetés után ugyan, de visszaállították. Elég érdekes volt az indokuk: "szerzői jog megsértésére" hivatkoztak.
    Persze, tudom, ez egészen más ügy. De azon is ledöbbentem rendesen.

    VálaszTörlés
  9. Nálam is angol minden, épp ebből látszik, hogy alakul ez majd, hiszen náluk még szinte éjszaka van, türelem, hátha visszajön. :)

    VálaszTörlés
  10. Bikfic, irigylem az optimizmusodat! Neked legyen igazad! :)

    VálaszTörlés
  11. Most már fogy a remény. :( inkább azon töröm a fejem, hogyan lehetne visszatenni, persze regisztrálva egy másik néven, de egyelőre fogalmam sincs.

    VálaszTörlés
  12. Nekem nincs lementve. :( Ha a sablon meg is volna, a tartalmát (képek, beírások) honnan szednénk elő? Neked le van mentve minden?

    VálaszTörlés
  13. Nekem el vannak mentve html-fájlokban havonkénti bontásban, úgyhogy bejegyzésenként be lehetne másolni egyenként, ha regisztrálnánk egy új névvel. Sajnos, a kommentek viszont elvesztek örökre, mert azok nincsenek a html-kódban, hanem ugyebár a Blogspot rendszeréből jöttek elő.
    Ha végképp nem jön vissza a blog, akkor meg kéne gondolni, hogy regisztráljunk újra és én vállalom, hogy egyenként visszateszem a bejegyzéseket, legalábbis megpróbálom.

    VálaszTörlés
  14. Bikfic, még várjunk 1-2 napot, aztán, ha a többiek is úgy gondolják - gondolom, hogy igen - akkor meg kéne próbálni! Nem is gondoltam, hogy Te ilyen előrelátó voltál, de most ez nagyon jól jön és nagyon hálás lennék érte! :)) Nagy munka. Bármiben segítek, ha tudok, ez természetes. A megjegyzések nélkül is jóval több, mint a semmi. A képek is megvannak? Elvileg az én képeim és amiket én tettem be a most erről írunk-ba, azok megvannak. Együtt csak sikerül visszahozni a lényeget! :)

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Én töröltem az előzőt, mert közben észrevettem, hogy sajnos nincs mentve végig nálam sem, csak 2007 szeptemberrel bezárólag. De még keresgélek, mert valahogy arra emlékszem, hogy amikor abbahagytuk, elmentettem, bár az is lehet, hogy csak akartam. Hátha valami külső tárolón megvan, majd kiderül. Odáig, tehát tavaly szeptemberig a képek is megvannak, minden, ami az oldalon látszott.

    VálaszTörlés
  17. Na, majd kiderül... Jó lenne...
    A csodákra várni kell! :)

    VálaszTörlés