2008. augusztus 4., hétfő

Meglepetések

Kettő is. Melyikkel kezdjem? A jóval! A rossz ráér.
Tehát, a kellemes meglepetés Similis részéről ért, aki megajándékozott ezzel:
Bevallom őszintén, eddig nem olvastam és nem is tudtam, hogy ő szokott nálam olvasgatni, nézelődni, ezért aztán számomra ez a meglepetés igazán nagy, örülök neki. Kiérdemeltem? Nem tudom, de ha úgy vesszük, hogy minden blogger kreatív is egy kicsit, akkor biztos. Nagymamaként és a szép képekért kaptam. Hogy milyen nagyi vagyok, azt én nem tudom megítélni, azt a kis unokáim jobban tudják, én csak azt adom ami vagyok, mást nem is tehetnék. A képekkel nekem sok bajom van, soha nem vagyok elégedett, de nagyon örülök, ha másoknak tetszenek.
Egy kevés munka is jár ezzel a díjjal, lássuk csak:

Az adományozás szabályai
  1. helyezzük ki a kitüntetésképp kapott logót a blogban
  2. nevezzük meg saját blogunkban az adományozót,
  3. díjazzunk 5 eddig még a címre nem jelölt blogírót,
  4. hagyjunk üzenetet a kiválasztott blogokban.

Találnom kell 5 olyan blogírót aki még nem kapott ilyen díjat, de én ismerem... Mindjárt, mindjárt, nem kell elkapkodni!

Metahari
Több blogot ír egyszerre, fotózik, kirándul, verseket gyűjt, gondolkozik (rengeteget!), dolgozik, érdekes és nagyon jó a humora, és én neki köszönhetem, hogy blogíró lett belőlem, nem is beszélve a rengeteg segítségről amit kezdő blogtulajdonosként és kezdő fotósként kaptam tőle. Könyvekre, jó programokra lehet találni nála, ja, és jó zenéket is lehet hallgatni - kell ennél több?! Aki járt már nála, az tudja, hogy a felsoroltakon kívül is sok érdekességre találhat a blogjaiban.

Rhumel
Édesapja verseit gyűjti, rendezi, képekkel illusztrálja szorgalmasan. Nagy munka, sokszor a régi emlékek szívfájdítóak, de nem hátrál meg, úgy érzi ezzel tartozik Édesapja emlékének.

Andi
Ő az, aki bebizonyítja nekünk, hogy mozgáskorlátozottan, "mociban" ülve is lehet az életet nagyon is kreatívan élni, hogy az élet úgy is lehet gömbölyű!

Kac
Tessék csak megnézni, a blogja rögtön elárulja, hogy miért kapja a kreatív blogger díjat tőlem! Szellemes, humoros címek, jó képek, én nagyon szeretek odalátogatni.

Sasó
és az ő utazásra csábító képei. Gyönyörűek, az embernek rögtön indulni támad kedve!

Nos, a jelöltjeim megvannak, a sorrend teljesen a véletlennek és nem a kreativitás mértékének tudható be. :)

Most jöhet a kellemetlen hír: Mindenkinek, akit érint...! Eltűnt (vagy én vagyok a bűnös?) a Képesek vagyunk blog. Nagyon sajnálom, mert szerettem, néha még mostanában is olvasgattam. (Talán ez volt a baj, nem tudom.) Ha én vagyok az okozója, ezerszer is bocsánatot kérek.

22 megjegyzés:

  1. Köszönem neked Mila!
    De kis problémám van a logo másolással! Ilyet még sosem csináltam. Nem baj, egyszer ezt is meg kell tanulni!

    VálaszTörlés
  2. A Képesek eltűnését én is észleltem!
    De azt hittem, ez egy csoportos harakiri!
    Mindenesetre alaposan megijedtem!
    Lehet, hogy az én naplóm is képes lesz felszívódni a semmibe?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm szépen a díjat Mila, /ez a második / de nem segít most a szomorúságomon.

    Akkor, ez volt a 'képesek' sorsa...:(( Mindent elveszítek mostanában, ami fontos, tehát az enyém is... Hiába minden... a fotózás is...

    VálaszTörlés
  4. Mila, tényleg úgy gondolod, hogy Similist nem ismered? Pedig de, nagyon is, sőt személyesen is. (még mielőtt félreértés lenne, nem én vagyok, de szerintem ő majd jelentkezik Nálad, ugye kedves Similis?) :)))

    VálaszTörlés
  5. Mila, köszönöm szépen a kreatív címkét, Kactól nemrég kaptam az elsőt, most már megkettőzve gondolkodom a továbbiakon :)

    ui.
    a bloggerről blog csak úgy nem tűnik el, a freeblogról sem, agyon olvasással sem lehet letépni a netről. A létrehozó tudja csak törölni.

    VálaszTörlés
  6. Itt a megoldás a súgóból:

    "Please tell us your blog's URL (e.g., xxx.blogspot.com), the email address associated with your account, and the first and last names you registered with.

    Note: we can only restore a blog at the request of the person who owns the blog at the time of deletion."

    Pár lépés alatt be lehet jutni a blogspot help-osztályára és akkor visszacsinálják.

    VálaszTörlés
  7. Meta! Te egy angyal vagy! :) Már csak a másik angyal kéne, Bikfic, mert én nem tudok annyira angolul és neki is van szerkesztési joga. Bikfic!!! Segítséééég!!!

    VálaszTörlés
  8. "Kérlek mondd meg a blogod URL címét, azt az email-címet, mely a fiókodhoz van hozzárendelve és a nevedet, mellyel regisztráltál.

    Megjegyzés: mi csak attól a személytől fogadunk el kérést a blog visszaállítására, aki a tulajdonosa volt a blognak a törlés pillanatában."

    Remélem, fog sikerülni, a Súgó-nál van egy ilyen, hogy kapcsolatba lépés velük, és ott már csak kattintgatni kell, adatokat megadni...

    VálaszTörlés
  9. Meta, nem találom a magyar súgóban ezt a kapcsolatba lépést! :(

    VálaszTörlés
  10. Beírod a http://kepesek.blogspot.com/-ot, majd erre válaszul kidob egy oldalt, ahol a harmadik sorban az alján ott van a Blogger Súgó.
    Ha oda belemész, már angol lesz, de annak a lapnak a közepén lesz egy Contact Us link, ott lehet megadni az email-címet jelszóval.

    majd utána jön egy kiválasztós oldal, ahol a Report a bug or problem-et kell választani, a lenyílóban meg azt, hogy I can't locate my blog.

    Most a bejövő oldalon azt kell választani, hogy I accidentally deleted my blog and...
    Kijön egy dolog jobb oldalra, abban van, hogy Send us your blog information, na itt kell beadni neki az infót. Innentől az enyém adatokkal nem lehet tovább menni.

    VálaszTörlés
  11. Lépésről lépésre mentem, elküldtem a levelet, megköszönték, majd jelentkeznek. Remélem sikerül!
    Nagyon köszönöm a segítséget!!!

    VálaszTörlés
  12. Na, akkor várjuk meg, mi lesz, aztán meglátjuk (csak most vettem észre a segélykérésedet a blogomban, Mila, mert ki voltam kapcsolva a vihar miatt).
    Egyébként pedig tényleg nem lehet csak úgy véletlenül kitörölni egy blogot - a menüpontok közül oda, ahol a törlés lehetőségét felkínálja, még az se lépeget be rendszeresen, aki sablont is szerkeszt. Szóval, nem lehetsz bűnös, ez biztos.

    VálaszTörlés
  13. Jaj, Bikfic, köszönöm a vígasztalást, remélem, sikerül a varázslat és visszajönnek a Képesek!

    VálaszTörlés
  14. de hogy törlődhet?!
    viszont nagyszerű, ha tényleg vissza lehet csinál(tat)ni :)

    VálaszTörlés
  15. Drukk ezerrel! :) Gyerekek, ha sikerül visszacsinálni, nem érdemelné meg, hogy újrakezdjük, hm? Meg kéne fontolni :)

    VálaszTörlés
  16. Igen, az nagyon jó lenne!!!
    Már nem csak a meleg miatt folyik rólam a víz patakokban, hanem az idegesség miatt is! Mivel Bikfic nem piszkált semmit, én viszont a beállításokban többször is voltam, csak én lehetek a hibás! :(((

    VálaszTörlés
  17. Hááát, meggondolandó :))
    Én itt csöndben rágom a körmömet.

    VálaszTörlés
  18. Kac szünetelteti a blogját... :(

    VálaszTörlés
  19. De azért ugye nem tűnünk el mind egymás után? :(((

    VálaszTörlés
  20. Borka, köszönöm a díjat, vagy mi is ez. Igazándiból nem szolgálok rá, "idegen tollakkal" (=Apáéval) ékeskedem. A szabályokkal se tudok egyelőre mit kezdeni. :( Hisz akiket ismerek, mind kaptak :)
    /Az időhiányról ne is beszéljünk! De igyekszem :) /

    VálaszTörlés
  21. Kedves Borka!
    Köszönöm, hogy gondoltál rám is a díjkiosztón. Igazándiból nem is fogom továbbadni, mert ...., hát nem vagyok híve az efféle sosincs vége láncoknak, de legalább őszinte vagyok :), és tényleg nagyon aranyos volt Tőled a gesztus.
    üdv:sasó (aki most épp átváltozik)

    VálaszTörlés
  22. Bikfic, már rég rájöttem, hogy kit rejt a Similis név, csak itt a nagy aggodalomban el is fejtettem mondani (írni). :)
    Nem fedem fel kilétét, hátha Ő nem örülne neki. Hallgatok, mint hal a szatyorban. :)

    VálaszTörlés