2008. augusztus 10., vasárnap

Komolytalan az egész!

Mindenki olyan humoros, vagy lírai, vagy haragos, vagy bármi, tehát van egyéniségük, stílusuk, csak én szerencsétlenkedem itt a csalamádéban. Benne vagyok nyakig, pedig ma lecsóba csaptam, csalamádé se közel se távol.
Olajjal főztem, meg is van az eredménye, nem lett olyan finom! Nem tudom az olajat megszokni, a margarin (főző) elmegy, a zsírt már nem tűröm, de a margarinom elfogyott... Pedig angolszalonnát is tettem alá, de még az sem tudta elbolondítani. :(
Olimpia megvan, köszöni szépen. Nem nagyon jeleskedtünk eddig (mert azért félfüllel hallom ám, hogy mi történik!).
Apó is megvan, sőt, az egész család, ki itt, ki ott, de vagyunk. Én is vagyok, de minek?! Olyan furcsa ma a hangulatom, fáj a fejem és csak beszélek hülyeségeket miközben reszelgetem a körmömet, mint a nyuszika.

6 megjegyzés:

  1. Nahát, méghogy nincs stílusod! dehogy nincs, olyan jó kis csalamádés és kész. :)
    Frontos időn vagyunk túl, majd helyrejövünk - én is csak ülök itt a majdnem-depi közepén és semmi hasznomat nem veszem, úgyhogy nem vagy egyedül, ne félj! ;)

    VálaszTörlés
  2. "Magam is így a porból bámulom csak,
    Kik az élet körhintáján ragyognak." (Juhász Gy. Ringlispil)

    látod, nekem ezek a Borkaversek is szoktak segíteni...:)

    VálaszTörlés
  3. Én a lecsót el sem tudom képzelni füstölt szalonna zsírja nélkül, mint ahogy az olajos pörköltöt sem eszem meg.
    Nyugodtan használj liba, vagy kacsazsírt, én is azt használok. Persze olaj is fogy, de inkább csak rántok benne, meg leveshez.Mostanában már a margarin, és az olaj ellen is vannak kifogások.
    Ez a változékony idő, a 10-15 fokos hőingadozásokkal mindnyájunkat kikészít. Mire a szervezet hozzászokna, már itt is a változás!

    VálaszTörlés
  4. Front, lehet. Én másnak gondolom, úgy érzem, Kacnak van igaza, ami nem megy...

    VálaszTörlés
  5. Mmm, mondom, szoktak segíteni a Borkás versek.. :)
    Kicsit írunk, kicsit rinyálunk, kicsit fotózunk, kicsit szublimálunk ;)de bloggerek vagyunk, ugye...

    VálaszTörlés
  6. A versek nem is szünetelnek! :)
    Persze, bloggerek vagyunk...(?)

    VálaszTörlés