2008. június 10., kedd

Már ma...

Éjfél után

8 megjegyzés:

  1. ...ez pedig a 13+1, avagy amikor a tizenkilencre ráhúztál :)))))

    VálaszTörlés
  2. Na, most bajban vagyok, nem tudok kártyázni! :)))

    VálaszTörlés
  3. de fotózni igen!
    (és nem betelni a látvánnyal -
    s átadni nekünk is, szerencsénktre.) :)

    VálaszTörlés
  4. Egyébként én már egy ideje elhatároztam, hogy az erkélyablakunk előtti csodálatos fát - minden fa "csodálatos" - lefotózóm, legalább különböző évszakokban, de csak egy (őszi) aranyló fa - fotóm készült el eddig a "sorozatból" - s időközben , nemrégiben, leejtettem a gépem, és elromlott ... a digitálist meg még nem tudom elég érzékenyen kezelni... neked milyen géped van? és állandóan rögzített helyzetben?)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Aliz! :))
    Az én gépem digitális és nincs állványa. Az erkély szélére szoktam letenni, ha éjszakai képet csinálok, egyébként csak a két karom és a kezem rögzíti. Ebből a szögből már számtalan kép készült, épp azon törtem a fejem, hogy 1 évre visszamenőleg meg lehetne nézni a változásokat, de még 1 napon belül is egészen más a kép délelőtt és délután. A délutáni képek a legszebbek, akkor a lemenő Nap sugarai nagyon szépen világítják meg a várost. :)

    VálaszTörlés
  6. hogy tudod milliméterre kiszámítani az azonos beállítást minden alkalommal?!

    VálaszTörlés
  7. Nincs az kiszámítva! :) Nem vagyok én olyan precíz, úgy nagyjából megsaccolom. :)
    (Hej, de szép magyaros mondatot kanyarítottam ide!) :)))

    VálaszTörlés
  8. jó a szemmértéked akkor! :)

    VálaszTörlés