2008. május 3., szombat

Készülünk a holnapra

A torta már itthon várja a holnapot. Húúú, de melegem volt a városban, pedig csak egy pulcsiban mentem, persze, farmernadrág is volt rajtam. :) Vettem sajtos hasét, maradtam annál, és a gyerekeknek 1-1 marcipán figurát, kiskacsát (nem volt kutya) Kicsilánynak, Kislegény meg kap egy bohócot. Holnap friss virágot veszünk útközben. Ajándékok rendben, már csak menni kell.
Nagyon kíváncsi vagyok, mit fognak mesélni a gyerekek? Most éppen Bukarestben vannak, meglátogatták Apa unokatestvérét. Repülővel mentek, vajon tetszett nekik? Mamika felhívta a figyelmüket, hogy szép időben, ha kinéznek az ablakon, láthatják a Kárpátokat. Azt még felülről is érdemes megnézni, olyan lélegzetelállítóan szép! - lányom szavai. Nekem az Alpokhoz volt szerencsém így fentről, tiszta volt az ég, gyönyörűen látszott minden és nagyon félelmetes érzés volt. Amerre csak néztem, mindenütt hegyek és hegyek, jó sokáig repült a gép felettük.
Bukarestben sem voltam még, csak hallottam, hogy sajnos alig maradt a régi városból valami. Három nap alatt túl sok mindent nem is lehet megnézni, de azért csak elvitték őket valahova... Na, holnap majd kiderül.

2 megjegyzés:

  1. én múlt nyáron a Kárpátokat kocsiból láttam, és azóta kész vagyok...nagyon.És bármelyik pillanatban indulnék, ha tudnék....

    VálaszTörlés
  2. Én, sajnos, csak képekről ismerem, mert Nagykárolynál tovább nem jutottam, az meg inkább az Alföld része.

    VálaszTörlés