2008. május 22., csütörtök

Ez van ma

Reggel egy telefon a lányomtól.
Kicsilány tegnap megérkezett az osztálykirándulásról, állítólag minden gyermek szép tiszta volt, kivéve a mi lányunkat, aki hót koszosan szállt ki a buszból. Ezt a tulajdonságát a nagybátyjától örökölhette, a fiam volt ilyen, este lefektettem tisztán, reggel koszosan ébredt! :) A gyerekek csodákra képesek ! :))) Az is igaz, hogy nem hagy ki semmit, mindenre kíváncsi, mindenben 100%-ig benne van.
Örült nagyon a hörcsögnek, a nagy örömben nem vigyáztak eléggé és a hörcsög a hűtőgép alá futott, ráadásul nem is óhajtott onnan kijönni. Mamikának el kellett húznia a nagy böhöm frizsidert, hogy a kis jószág újra a helyére kerüljön. Nem is kell oda macska! - így sem fognak unatkozni, ahogy elnézem...
Megbeszéltük Kislegény közelgő születésnapjának részleteit, majd érzékeny búcsú után elvonultam a fürdőszobába készülődni.
Délben ebéd.
Jelenleg hátam mögött teniszközvetítés megy a tv-ben, Apó szunyókál (már volt a piacon), én az előbb ittam egy jó erős kávét és várom az ébredést. Már három napja! :)
(Borka! Szedd össze magad, mert így nem leszünk jóban, ha ezt folytatod, akkor: IRGUM-BURGUM!!!)
Hogy délután mi lesz? Nézelődöm kicsit a neten, aztán majd meglátjuk.
Az este még messze van.

3 megjegyzés:

  1. Csendélet Borkáéknál! :-)

    VálaszTörlés
  2. na én nem bántam volna ezt a fajta csendet ma...mert holnap sem lesz sokkal lazább napom... és belegondolok, hogy most vok pihenős!
    Szombat éjjel kezdek 5 emberfalóst, és előtte még lesz egy balatoni fuvar... hát, most kicsit irigykedek :)))))))))))))))

    VálaszTörlés
  3. Tudom, hogy nagy munkában vagy, de azt is tudom, hogy ezt titkon nem is bánod! :))) Bevallom, én is szívesebben föstenék - hogy egy klasszikust idézzek -, minthogy itt bambán nézzek ki a fejemből. :)))
    Egyébként, ha minden igaz, már nem is vagyok olyan bamba! :))))

    VálaszTörlés