2008. május 27., kedd

Ez meg az

A jövő héten (23. hét) szombaton, 21 órakor az m2 leadja a Sörgyári capriccio-t! Aki szereti Bohumil Hrabalt, az írót és Jirí Menzelt, a rendezőt, nézze meg, mert érdemes. Én láttam már párszor, a könyvet is többször elolvastam, de ki nem hagyom most sem, az biztos! Ez a könyv nálam benne van a legjobb tízben. Pepin bácsi a kedvencem. :)))

Tegnap lementem a Városba, nézelődtem kicsit a boltokban. Vettem két blúzt, de nagyon nehezen. Mostanság a rövid blúzok és pólók a divatosak, ezért nem is gyártanak mást, az üzletek tele vannak velük. A hosszabbakra úgy kell vadászni, de végül sikerült. Cipőre már nem futotta az időmből, mennem kellett a gyerekekhez esti ügyeletbe, mert Mamikának egy nagyon fontos szülői értekezleten kellett megjelennie.

Megismertem a hörcsögöt, nagyon aranyos kis csöppség! (Ezen a képen nem ő van, ezt a neten találtam, de nagyon hasonlít erre.) Fényképezni nem lehet, mert nappal alszik a házikójában, este jön csak elő, de akkor meg a vakutól frászt kapna szegény. Olyan összkomfortos kalickája van, hogy én csak néztem! Van benne házikó, mókuskerék, etető, itató, felülről belóg egy kálciummal dúsított, rúdba préselt, magokból álló valami és még futtató is van, amiről a párizsi Pompidou központ jutott az eszembe, mert egy kalitkán kívül levő átlátszó, műanyag cső, pont olyan, mint amilyenben én suhantam felfelé a Pompidou központ oldalán. :))
Hipp-hopp elszaladt az idő, elég későn értem haza. El is fáradtam, de aludni...? - azt nem! Megint hajnalig kukorékoltam, aztán mikor már világosodott, csináltam pár képet a Városról. Megállapítottam, hogy sokkal egyszerűbb hajnalban fotózni, mint éjszaka. Közben megírtam egy emilkét is, bevittem a gépbe a képeket és így kb. 5 órakor már ágyba is kerültem, viszont akkor úgy elaludtam, mint akit leütöttek.
Jó, hogy nem ma van ez a program, mert ebben a melegben nem tudom, mit csinálnék... Mondjuk, tegnap sem volt hűvös, de ki lehetett bírni és én nem tudom, hogy mi történt az emberekkel, de mindenhol nagyon kedvesek voltak velem! Elég baj, hogy ez feltűnik, ennek kéne a természetesnek lennie.

3 megjegyzés: