2008. március 8., szombat

Nőnapi spenót

Nagyon szeretem a spenótot! :) Ritkán főzök, mert jó fokhagymásan csinálom és nem akarom a környezetemet ezzel a szaggal üldözni. Én ugyanis, kimondottan utálom, ha valakinek fokhagyma szaga van. Buszon, villamoson meg tudok őrülni tőle, volt, hogy emiatt szálltam le jóval előbb, mint kellett volna. Apó azt mondja, őt nem zavarja. Hát jó, akkor most SPENÓT!
Egyébként nem ünnepeljük a Nőnapot, valahogy ez nekem olyan munkahelyi ünnep. Ilyenkor mindig kaptunk virágot, édességet és persze a férfi kollégák nevében mindig elmondta valaki, hogy nem csak ezen a napon kéne virágot adni, figyelmesnek lenni, hanem az év minden napján. Aztán másnap minden maradt a régiben. A fizetések megállapításakor ugyanannyi és ugyanolyan munkáért nem kaptunk ugyanannyi bért, sőt, sokszor a lustább, hanyagabb, ámde férfi munkatársunk kapta a nagyobb fizetésemelést.
Egy eset, ami velem történt meg. A családból hárman dolgoztunk ugyanannál a cégnél, mindhárman elég jól. Az exférjem talán nem olyan jól, de mindegy. :) Apósom volt a harmadik. Jött valami ünnep és jutalomosztás. Na, ki nem kapott jutalmat? Én. Indoklás, nem hivatalos: Tudjuk, hogy te is nagyon jól csinálod a munkádat, de három X nevű jutalmazott furcsán vette volna ki magát. Úgy gondoltuk, hogy jobban jártok, ha a férfiak kapják, mert nekik többet lehet adni. Nnna! Mondhatom, nagyon rosszul esett. Csak annyit kérdeztem, hogy itt a jó munkát, vagy mi a csudát jutalmaznak? Nem mindegy, hogy három X, ha mind a három tisztességesen dolgozik?!
Ez a Nőnapról jutott eszembe... Ma egész biztosan más a helyzet! (???)
Ünnep, nem ünnep, azért kaptam egy hatalmas tábla lila csokit. Még egyben van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése