2008. március 26., szerda

Hétköznap

Visszazökkentem a régi kerékvágásba. Ma délelőtt mostam, tele a két szárító ruhákkal. Eltettem jövőre a húsvéti asztal díszeit, ajtóról is beszedtem a kis frézia csokrot. Az ünnepi terítő még maradt, kineveztem tavaszi terítőnek. Nem is terítő, csak egy keskeny kis valami, a közepén végigfutó virághímzéssel. (Nagyon régen ezzel is szórakoztam.)Húsvéti ajándék, csak a csokik nem házi készítésűek. A tyúkocska egy hűtőmágnes, Kicsilány festette, a tojások is az ő és Mamika ügyességét dicsérik. Ebben most Kislegény nem vett részt, tőle sok puszit kaptam. :)

2 megjegyzés:

  1. Szép a hímzés! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. :)
    Ma már a kezem miatt (sokat zsibbad) nem tudok kézimunkázni. Régebben kötöttem, horgoltam, hímeztem, varrtam, még azsúrozni is megtanított az Anyukám.

    VálaszTörlés