2008. március 13., csütörtök

Fodrászosdi

Most lettem kész! Egyre lassabban megy, de még mindig jobb, mintha igazi fodrászhoz járnék. Állítólag ma már egy vagyonba kerül. Ezt sikerült kihagynom az életemből, párszor megpróbáltam, de ahogy kijöttem az üzletből, gyorsan kerestem egy kirakatot és abban nézve a fejemet, átrendeztem a frizurám a saját ízlésem szerint.
Akkoriban még divat volt a dauer, amiatt mentem, aztán meglestem, hogy hogyan csinálják és többé nem volt szükségem a fodrászhoz járásra. Olyan kidobott időnek éreztem a sok várakozást.
Emlékszem, anno, 30 Ft volt egy mosás, berakás. Jó, tudom, akkor a fizetésem is csak 950 Ft volt. Ennyivel kezdtem. És ebből a 950 Ft-ból sikerült - hipp-hopp - már az első hónapban, 500 Ft-os tartozást csinálni. Hát persze hogy könyvekre ment el a pénz! Havonta kellett törleszteni, de nekem megérte. Anyukám már kevésbé örült neki. De mikor olyan szépek voltak azok az albumok! A Drezdai Képtár, az Ermitázs... Nem volt szívem otthagyni őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése