2008. február 22., péntek

Tavaszodik

Jaj jaj, de nagyon elfáradtam. Napok óta takarítgatunk, egyszerre nem sokat, mert egyikünk sem szeretne lerobbanni, de így még húsvétig sem leszünk készen! Mindegy, az igyekezet megvan, hogy nem megy úgy, mint hajdanán? Istenem, ez van.
Holnap jönnek a fiamék és megünnepeljük az összes ünnepet, merthogy olyan "sűrűn" járnak erre! :) vagy inkább :(
Elmentem az Auguszt cukrászdába és vettem egy szép marcipán tortát, hozzá mindent ami kell és egy kis sajtos hasét is, ez utóbbit magamnak, mert megérdemlem! :) Hogy ott micsoda finom illat volt! Udvarias, kedves kiszolgálás, finom sütemények..., döntöttem, ez a kedvenc cukrászdám! Puncstortát is láttam ;) Csak úgy mondom...
Később még elballagtam a Kaiser's-be is, hétvégi bevásárlás, na ez már sok volt. Hazafelé mint egy robot, csak raktam a lábaimat egymás elé és csak arra gondoltam, hogy bár már otthon lennék! Apó a piacról jött, de esküszöm, Ő jobban bírja a gyűrődést, pedig 20 évvel született előbb, mint én.
Kitört a tavasz, minden korán nyíló bokor, fa rügyezik. A levegőnek is tavasz illata van, de azt az igazi, tavaszi földszagot még nem éreztem. Ha nem lettem volna olyan rozoga, sétáltam volna egy jó nagyot, de ami késik, az nem múlik. Egyik nap majd csak úgy, vásárlás nélkül, én és a fotómasinám bejárjuk a környéket. Meglessük a bimbókat.

4 megjegyzés: