2008. február 27., szerda

Székfoglaló

Összeszereltem. Nem bírtam ki reggelig. Apó alszik, én meg szép csöndben megcsináltam, lesz majd reggel csodálkozás!
Arra jó ez a lapraszerelt móka, hogy az ember szerelés közben látja, hogy mire is fog ülni. Ez egész biztos, hogy nem fog 20 évig kitartani. A támlát és az ülőkét csak a karfa és a szentlélek tartja össze. Ha a karfa, ami természetesen műanyag, és van egy olyan tulajdonsága, hogy idővel elfárad és eltörik, na, akkor a széknek is annyi. Szétesik és még örülhetek, ha majd épp nem ül rajta senki.
Túúúdom, káposztáskő. :) Ismeritek a mesét?
Hogy miért vettünk ilyet? Hosszú, de a lényeg, hogy aki hozta, prospektus alapján vásárolt. Mi kiválasztottuk, Ő szívességből megvette és hazaszállította. A prospektusban pedig nem volt karfátlan forgószék. Ilyen egyszerű.
A porszívót tényleg csak holnap rakom össze, nem hiszem, hogy örülnének a szomszédok az éjjeli porszívózásnak.

4 megjegyzés:

  1. Ne bánjad, hogy karfás. Nekem nélküli a "kínzószékem" bent, remekül bevált az elmúlt 7 év alatt,tartja a derekat-hátat, jól állítható a dőlésszöge, az ülőmagasság is, de a karfa néha nagyon hiányzik. (Csak előzetes figyelemfelkeltés:A lábakon lévő guruló izék is hajlamosak a fáradásra!)

    VálaszTörlés
  2. Még szoktatom magam a behatárolt térhez. A lábamat nem tudom úgy felrakni mint a régin, de majd többször állok fel pihenni. Nem is fog ártani!

    VálaszTörlés
  3. Állítólag, a szakemberek szerint a karfás jobb is ergonómiailag. Mondjuk, nekem nem az a szempont, hanem hogy a derekamat ott és úgy támassza, ahogy kell (de én derékilag neház eset vagyok, százból ha egy jó nekem).
    Használd egészséggel! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm. :)
    Derékilag én is nehéz eset vagyok. Ez olyan "hátra kell dőlni benne" szék. Igazi főnöki ülő alkalmatosság! Hátradőlve, karom a karfán, kényelmesen nézem, hogy mások dolgoznak. :) Csak az a gond, hogy akkor alig látom a monitort. :)
    Felfedeztem, hogy ha teljesen leengedem, a dohányzó asztal mellett fotelként is működhet. :))

    VálaszTörlés