2008. február 6., szerda

Meggyüttem!

Végre, újra itt. Nagyon csúnya, gonosz nátha volt ez kérem szépen. Volt egy olyan nap, amikor szinte szünet nélkül tüsszentgettem, az ellenségemnek sem kívánom. Még kicsit köhincsélek, néha jön egy hapci, de láz nincs.
Közben egyik nap Apó gyönyörű kocsonyahúst vett, azt meg kellett főzni. Most hűlnek és remélhetőleg meg is dermednek, bár elég meleg van. Ha másképp nem megy, mennek a hűtőbe, aztán cidrizhetnek ott! :)
Gyermekek és betegség miatt kimaradt mosást is pótolni kellett és már vár a következő adag. Apó is bejelentette igényét egy jó kis palacsintára, szóval nem unatkozom, sőt!
Néha benéztem ide, de bevallom, olyan is volt, hogy be sem kapcsoltam a gépet. Mondom, hogy beteg voltam! ;)

7 megjegyzés:

  1. Húha, ez nem semmi!
    De nem unod még a kocsonyát? A múlt hónap végén is azt ettetek.
    Én ugyan nem szoktam zöldséget beletenni, hanem füstölt húst, de így is biztosan nagyon finom. Az tény, hogy fantasztikusan néz ki!
    Andi

    VálaszTörlés
  2. A múltkori csak 1 tányér volt és a lányom főzte, abból Apó nem evett.
    Mi mindig teszünk bele zöldséget is, de lehet külön is megfőzni és csak a tálkákba tenni.
    Már kezd remegős lenni! :)

    VálaszTörlés
  3. Kérhetnek egy kisebb tálkányit? Esküszöm, nyáron kajszilekvárban megadom :)

    VálaszTörlés
  4. Ó, de jó, hogy meggyógyultál! :)

    VálaszTörlés
  5. Rhumel, válassz! Bármelyiket szívesen adom. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Bikfic, még nem teljesen és van, amiből már soha nem fogok meggyógyulni. ;) :))

    VálaszTörlés
  7. Más a betegség után fáradt, alig vonszolja magát. Te meg ilyen tettre kész lettél!
    Tényleg beteg voltál? ;-)

    VálaszTörlés