2008. február 26., kedd

De jó volt!

Tegnap lélekben és képekben Párizsban jártam! Nagyon kellemes délutánt töltöttem egy kávézóban, puncstorta nem volt, csak sok-sok szó oda és vissza. :) Gyorsan szaladt az idő, Apó telefonja figyelmeztetett, hogy múlik, mert én bizony nem vettem észre.
Az ilyen délutánokat nagggyon szeretem, kéne belőle sok!!!
Ja, és plázanéni voltam, merthogy ott volt a kávézó, de most ez sem zavart. :) Jó társaságban fel sem tűnik, hogy emberek jönnek mennek körülöttünk.
Ma este - talán - két új lakó érkezik hozzánk, egy forgószék, mert amin most ülök, annak az ülőkéje félbetört (elég kényelmetlen) és egy porszívó. A régi takarító legalább 100 éves, a hangja nagyobb, mint az ereje, és végre Apó is elhitte, hogy kell egy új. Legalább a porszívó bírja erővel, ha mi már nem is - na nem? Jöhet a tavaszi nagytakarítás!
Most viszont megyek mosni...

2 megjegyzés:

  1. Porszívó??? Csak nem....:)
    Ha már "plázacicák", legalább a porcicák is könnyebben tűnnek el :)

    VálaszTörlés
  2. Bizony! :)
    Már itt vannak, csak még nem bontottuk ki a dobozból, majd holnap.
    Jaj nektek porcicák!!! :)

    VálaszTörlés