2008. január 2., szerda

2008!

BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!

7 megjegyzés:

  1. Boldog, szép Újesztendőt!
    (Kicsit havas-hólapátolós volt a kezdet, de a látvány kárpótol, itt is Nálad gyönyörű ez a téli-deres-hófehér kép!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon szép ez a kép!!!

    VálaszTörlés
  3. Boldog új évet, Mila, az egész családnak! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm Nektek! :) Hálás vagyok minden jóért, mert kicsit magam alatt vagyok. Nagyon elfáradtam az elmúlt napokban és sajnos ezzel meg kell barátkoznom, be kell látnom, hogy vannak bizonyos határok, amiket be kell tartanom, még akkor is, ha az nekem és esetleg másnak is problémát jelent. Nemet mondtam valamire, amire soha nem szoktam, fáj nekem és a másiknak is (nem Apó!), de ha még sokáig szeretnék segíteni, akkor néha a nemet is ki kell tudni mondani. :( Nem jó érzés...

    VálaszTörlés
  5. A nem-et mi sose fogjuk könnyen kimondani.:) Néha csak magunkban sikerül, kifelé marad az igen.
    Ne csinálj ebből pluszban Magadnak gondot-morfondíroznivalót!!!
    Az "állagmegóvásunk" főleg rajtunk múlik, muszáj figyelni erre.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Borka nagyon megértlek. A nemet azért is ki kell néha mondani, hogy utána legyen még lehetőség igenre is! :-)
    Minden szépet és jót kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  7. Tyria, köszönöm és viszont kívánok Neked én is minden jót a 2008. évben. :)
    Egyébként már tisztáztuk a dolgot és minden rendben. :))

    VálaszTörlés