2008. január 7., hétfő

2008. GMB

Ma hallottam a rádióban, hogy egyes vidékeken az ajtófélfára írják krétával az új esztendő számát és a háromkirályok neveinek kezdőbetűit. Nos, én itt a blogomban teszem ezt, tán használ... :)
Fenyőfa már a múlté és mappalakó vált belőle, mert azért megörökítettem, ki tudja mire lesz még jó alapon.
Kezdődik a farsang, jöhet a tánc, a móka, kacagás! A táncot kihagyom, pedig hogy szerettem valamikor táncolni! Hja, most van a chi, minden nap megtáncoltat.
A kedvem sokkal jobb, kipihentem magam és egy hosszú telefonbeszélgetésben tisztáztuk a tisztázandókat. Így már nyugodtabb az én lelkem és nincs tüske senkiben. Még időben kihúztuk, mert ha sokáig bent marad, el is tud ám mérgesedni, hajjaj, és az nagyon nem jó...
Tehát, újult erővel és lendülettel vágok neki az új évnek és a blogírásnak.
Ez meg itt egy téli naplemente. Azon a napon sütött, előtte és utána semmi, csak a jég és a hó az utakon. Nagyon remélem, senkinek nem lett semmi baja és mindenki egészben van!

2 megjegyzés:

  1. Hurrá, minden a régi kerékvágásban. Nálad rendeződött minden, pihentél, blogírás újfent. Nálam: hajnal hat, kávé, Borka-olvasás.:)

    VálaszTörlés