2007. november 24., szombat

Már nem azért, de...

...most nagyon elfoglalt vagyok. Tegnap beszereztem (vettem!) egy grafikai szoftvert és véle ösmérkedem. Ráadásul angol nyelvű a lelkem, én meg nem tudok olyan nagyon (már ez is nagyképűség!) ezen a nyelven, de szép lassan megismerem a kunsztokat. A verseknél az elválasztót már azzal rajzoltam. Nálam az elválasztó csak Firefox alatt látható, tehát aki az Internet Explorert használja, nem valószínű, hogy látja új művemet. Le kellett kicsinyítenem, nagyobb méretben sokkal jobban néz ki, ott látszanak a levelek is. :)
Másik nagy ténykedésem: letöltöttem a netről (ingyééé!) egy programot amivel a régi kazettáimról be tudom vinni a gépbe a zenéket és aztán átmásolom cd-re. Elég lassan megy és van ami használhatatlan, mert olyan rossz minőségű a magnófelvétel. Az ötletet Bikfictől vettem, a kábelt a működtetéshez a "hülye azért nem vagyok" boltban.
Tegnap a napom nagy részét császkálással töltöttem. Engem, már látom, hogy nem csak könyvesboltba, de műszaki boltba sem szabad beengedni! Nálam mindkettő elég költséges nézelődéssel jár.
Közben azért főzök, mosok, vasalok, stb., telefonon hosszasan ápolgatom leánykám lelkét, csinálok pár fényképet, Apóval, Apukámmal társalgok és néha még magamra is szánok egy kis időt. Szóval, van mit tenni, egy csomó dolgot le sem írtam.
Nnna, ezért vannak a képek és a mjuzik. Ha egy darabig nem írok, akkor elvesztem a rajzoló programban, vagy a zenék átírása közben.

4 megjegyzés:

  1. Rendben! Kösz a jelentést :) Így legalább nincs miért aggódni, hisz tudjuk, remek elfoglaltságaid vannak /sejtheted, nem a bejegyzés végefelé említett háztartási ténykedésekre utalok :) /
    Ez a magnó-szgép-CD ügy eléggé érdekes. Ha egyszer elérem a nyugdíjas kort - elérem? hisz előttem szalad állandóan :( - effélékre kéne adnom a fejem. Na de az én műszaki érzékemmel?! Majd segítesz, ugye? Sőt, a diákat, (főképp Algéria 66-71), azokat is jó lenne megmenteni. Még nem "romlottak meg", tán kibírják ezt a pár évet. Addig meg maradok a versbeírásnál.

    VálaszTörlés
  2. Micsoda szép új óra van itt, kérem szépen!!!

    VálaszTörlés
  3. Akkor én most irigyellek, jóóóó? ;)

    VálaszTörlés
  4. Rhumel, szívesen segítek mindenben, már amennyire a képességeim engedik. A versek beírása is nagyon szép és nagy feladat, főleg így, hogy nem is vagy nyugdíjas. :) Azért remélem, hogy az a korhatár megáll már, mert lassan nem lesz aki megérje! :(

    Samu, én mindig szerettem volna egy zsebórát, most végre van! :)

    Vackor mackó, miért irigyelsz? Én nem bánom, ha neked úgy jó, akkor jóóóó! :) Nálad is nagyon nagy változásokat láttam és nagyon tetszik!!! :) Vagy másért irigyelsz?

    VálaszTörlés