2007. november 10., szombat

Meglepetés

Kellemes. A Borka gyűjtötte verseknél találtam egy megjegyzést, amit Rongyműves írt. Megtalálta nálam két régi versét és gondolom, nagyon meglepődött (Ő is). Kérdezi, hogy hogyan jutottam hozzá?
A történet régi, legalább 20 éves. Volt egy kedves kolleganőm, akivel elég jó barátságban voltunk. Sokszor töltöttük az időt versek olvasgatásával, egyszer elhozta a kedves verseit és köztük volt ez a bizonyos kettő is. Nekem nagyon megtetszettek, én is bemásoltam a füzetembe, ahol az én kedves verseim voltak. Mikor elindítottam a Versek blogot, azt a füzetet is átböngésztem és úgy éreztem, annak a két versnek is ott a helye a blogban, tehát beírtam. Álmomban sem gondoltam, hogy egyszer megkeres az, aki írta! :) Nem tudom, ír-e még verseket, de a blogját nézegetve azt látom, hogy a művészet ma is igen közel áll hozzá. Örülök neki, hogy legalább így, virtuálisan - találkoztunk.
És kedvenc évszaka az ŐSZ! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy így egymásra találtunk. Milyen furcsa az élet! Néha benézek Hozzád, és ha van kedved, Gyere Te is. Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, már tegnap is többször meglátogattalak. :) Nagyon szépek a munkáid!

    VálaszTörlés