2007. november 29., csütörtök

Hajnalban, hajnal előtt...

Jó itt a meleg szobában, lassan hajnalodik... -8 °C van odaki! Szerencsétlen emberek, akik most kint alszanak egy padon, jobb esetben egy szélvédett zugban húzzák meg magukat, bár az sem védi meg őket ettől a fagyos időtől.
Verseket írtam be a másik blogba, sokat olvasgattam miközben válogattam, elszaladt az idő. Megcsináltam, hogy az IE alatt is látható legyen az elválasztó kicsi rajz. Rajzolgattam is, fotót is vittem be a gépbe, de már kezdek elálmosodni. Nem csoda!
A Rigókat is meglátogattam...
Na jó, befejezem, pedig tudnék még itt szórakozni, de akkor ki főz holnap Apónak ebédet?
Usgyi az ágyba!

5 megjegyzés:

  1. Régi szép idők, mikor az éj közepén még nagykönyveztem én is, meg "Rigóztam"... De a hajnali 5.25, a bűvös szám az óramutatón nem hagyja ezt...
    Azért ide Hozzád este-reggel mindig eljutok! :)

    VálaszTörlés
  2. Nicsak, nicsak, jön a nyár, nyílik a margaréta! :)

    VálaszTörlés
  3. Egész délután próbálom megtalálni a nekem tetsző külsőt! Most éppen ez a kockás terítő a virággal van soron, aztán reggelre ki tudja, mi lesz belőle? :)

    VálaszTörlés
  4. A mikulásvirág se rossz! :)

    VálaszTörlés
  5. Elvégre mindjárt jön a Mikulás! :) Jól elvagyok, tegnap, vagyis ma, reggel feküdtem le, aludtam is 1/2 11-ig. Még jó, hogy Apó nem veszi zokon. :)

    VálaszTörlés