2007. november 5., hétfő

Frissítések, hajjaj!

Mindenféle frissítési problémáim akadtak. Nem akarnak települni. Most éppen ezzel vagyok elfoglalva, napok óta próbálom megtalálni a hiba okát. Egyelőre nem megy, de majd csak a végére járok. A csuda vigye el, hogy mindig van valami probléma! Már olyan jól működtek itt a gépben dolgok, hogy valaminek történnie kellett.
Aztán vagy elrontom azt is ami még jó, vagy sikerül megoldani... Nem a gép rossz, valamelyik szoftverrel van a baj.


Később: Sikerült!!! Böngészgettem a neten és megtaláltam a bűnöst. Kiderült, hogy ez másnak is problémát okozott. Az XP rendszer javítása után nem telepíthetők a frissítések. Akinek ilyen gondja van, esetleg lesz, megtalálja a megoldást itt:
http://support.microsoft.com/?kbid=943144

4 megjegyzés:

  1. Azért ne dobd ki! Kár lenne érte.
    Apukád hogy van???

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az érdeklődést, nagyon jól! :) Még nem jár le az utcára, de sokat mozog a lakásban. A héten talán az utcára is lemerészkedik. :)
    Gép nem röpül, megtaláltam a megoldást!!!

    VálaszTörlés
  3. Samu kérdése az enyém is volt, örülök a válasznak. De jó hogy ilyen stramm Apukád van!

    VálaszTörlés
  4. Én is így gondolom, mert azért 86 év nem kevés és féltettük is nagyon. Nem hagyja el magát, élni akar, a dédunokák éltetik. :))

    VálaszTörlés