2007. október 9., kedd

A vasárnapi barangoláshoz egy megjegyzés

Egyik nap mentem be, vagy le? a Városba és megláttam egy haragoszöld tuját amint kérdőjel formában rátekeredik egy csodálatos bíbor színű növény. Gép nem volt nálam, aztán más dolgom is akadt. Nem mentem le másnap, viszont jött egy csúnya, szeles, esős idő és én frászt kaptam, hogy elmossa, elfújja a gyönyörűséget.
Vasárnap, ebéd helyett, mert akkor nem fújt a szél és a fények is pont megfeleltek, kaptam magam és a gépet, elmentem vadászni. Eredetileg azt a bíborost akartam lencsevégre kapni, de végül 141 képet sikerült lőni. Most a bőség zavara van, annyi szép őszt gyüjtöttem be, hogy több évre elég lesz. Mit lehet tudni? - hátha jövőre nem lesz ilyen szép.

"Midőn ezt írtam, tiszta volt az ég"
és... zenét hallgattam. A zenét Bikfic szolgáltatta, nagyon kellemes volt.

2 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, határozottan egészséges dolog ősszel fényképezőgéppel mászkálni mindenfelé. Egyrészt kimozdulás-kedvet hoz, másrészt meg nagyon jó bíbelődés nyominger időjárású napokra. De szerintem érted :))

    VálaszTörlés
  2. Értem. :) És milyen jó kikapcsolódás!

    VálaszTörlés